The main problems of electronic content commerce are analyzed and functional services of commercial content management are explored. The proposed method gives an opportunity to create an instrument of information resources processing in electronic commerce systems. It also enables the implementation of the commercial content management subsystem.
1. Берко, А. Системи електронної контент-комерції / А. Берко, В. Висоцька, В. Пасічник. — Л. : НУЛП, 2009. — 612 с. 2. Клифтон, Б. Google Analytics: профессиональный анализ посещаемости веб-сайтов / Б. Клифтон. — М. : Вильямс, 2009. — 400 с.
2. Основы моделирования и оценки електронных информационных потоков / [Д. Ландэ, В. Фурашев, С. Брайчевский, О. Григорьев]. — К. : Інжиніринг, 2006. — 348 с.
3. Ландэ, Д. Основы интеграции информационных потоков: монография / Д. Ландэ. — К. : Інжиніринг, 2006. — 240 с.