Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів опрацювання комерційного контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та реалізувати підсистему управління комерційним контентом.
1. Берко, А. Системи електронної контент-комерції / А. Берко, В. Висоцька, В. Пасічник. — Л. : НУЛП, 2009. — 612 с. 2. Клифтон, Б. Google Analytics: профессиональный анализ посещаемости веб-сайтов / Б. Клифтон. — М. : Вильямс, 2009. — 400 с.
2. Основы моделирования и оценки електронных информационных потоков / [Д. Ландэ, В. Фурашев, С. Брайчевский, О. Григорьев]. — К. : Інжиніринг, 2006. — 348 с.
3. Ландэ, Д. Основы интеграции информационных потоков: монография / Д. Ландэ. — К. : Інжиніринг, 2006. — 240 с.