Named-entity recognition for sentiment analysis of ukrainian reviews

2013;
: ст. 83 – 86
Автори: 
Romaniuk A., Romanyshyn M.

Lviv Polytechnic National University Computer-Aided Design Department

Йдеться про необхідність виділення іменованих сутностей для вирішення завдання емоційно-смислового аналізу. Також наведено методи та засоби для виділення потрібних іменованих сутностей в україномовних відгуках про заклади харчування.

1. Bitext API demo. – Режим доступу: h ttp://www.bitext.com/api-demo.html 2. Deep sentiment analysis with attensity analyze optimises Lloyds’ customer service. – Режим доступу: http://www.attensity.com/wp-content/uploads/2010/09/LloydsSuccessStory.pdf 3. Kasper W . Sentiment Analysis for Hotel Reviews / Walter Kasper, Mihaela Vela. – Proceedings of the Computational Linguistics-Applications Conference. – Jachranka, Poland: Polskie Towarzystwo Informatyczne, Katowice, 10/2011. – pp. 45–52. 4. Semantria. – Режим доступу: https://semantria.com/demo 5. Skyttle API. – Режим доступу: http://nlp.skyttle.com/api/nlp/ 6. UGTag – a morphological tagger for Ukrainian language. – Режим доступу: http://www.domeczek.pl/~polukr/parcor/ 7. Yessenov. Sentiment Analysis of Movie Review Comments / Yessenov, Kuat, Sasa Misailovic. – Massachusetts Institute of Technology, Spring 2009. – Режим доступу: http://people.csail.mit.edu/kuat/courses/6.863/report.pdf.