бізнес-планування

Розроблення бізнес-моделі в умовах швидкого розвитку міжнародної електронної комерції

У статті сформульовано сутність поняття «бізнес-модель», обґрунтовано її необхідність, описано спільні риси бізнес-моделі з бізнес-плануванням. Проаналізовано основні причини швидкого розвитку міжнародної електронної комерції. Наведено порівняння класичних і цифрових бізнес-моделей. За результатами дослідження виявлено ключові тренди зростання е-комерції в Україні. Визначено основні переваги та стратегічні пріоритети розроблення бізнес-моделі в умовах міжнародної е-комерції.

Планування експортної діяльності в умовах виходу на нові ринки

Поняття зростання ефективності бізнесу до вищого рівня є критично важливим напрямком розвитку сучасної української економіки. Створення конкурентоздатної економіки сприяє здоровій конкуренції та сприяє взаємовідносинам між виробниками і споживачами. В статті авторами зазначено проблеми бізнес-планування в умовах виходу на міжнародну арену. Запропоновано ключові фактори успіху при виході на нові ринки при здійсненні ефективного управління митними процедурами, з врахування особливостей місцевого законодавства та потреб ринку, а також розробки цілеспрямованих маркетингових стратегій.