конкурентні переваги

Ринок меблів у контексті розвитку ринку соціально квазізначущих товарів

Встановлено, що меблева промисловість є важливою соціальноважливою у складі сукупності українських деревопереробних галузей економіки. Вона охоплює низку підприємств, які займаються як виробництвом, так і реалізацією меблів для задоволення і житлових, і комерційних потреб споживачів. Продукція меблевої галузі є популярною у споживачів при будь-яких економічних умовах, попит на неї залежить від умов життя та рівня доходів населення.

Маркетингова діяльність підприємств на ринку експрес-доставки України

Встановлено, що основними факторами, які сприяли зростанню попиту на послуги експрес-доставки в Україні, є збільшення користувачів Інтернету, зменшення вільного часу українців, прагнення його оптимізувати, зростання обсягів роздрібної торгівлі. Проаналізовано вплив війни на роботу деяких вітчизняних служб та сервісів доставки - служби доставки їжі Bolt Food, сервісів Glovo, Liki24, служби доставки "Нова Пошта" та Meest Express. У статті подано особливості інструментарію комплексу маркетингу компаній у сфері послуг.

Науково-теоретичні обґрунтування становлення принципу співпраці і партнерства в цивільних правовідносинах

Одним із основних елементів цивільного права є його принципи. Система принципів цивільного права зазнає постійних змін. Його кількість, як і кількість інших цивільно-правових інститутів, стає ширшою та розширеною. Можна знайти науково-теоретичну дискусію про формування принципу співробітництва та принципу партнерства в цивільних та інших видах відносин. Правові форми взаємодії суб'єктів суспільних відносин різні і вони відомі в усіх галузях права. Це може бути підприємницька діяльність у межах певної юридичної особи, різні види договорів, а також фідуціарні відносини.

Diagnostic product market in the context of globalization of domestic business

The aim of this study is to develop a methodology for studying the globalization of business as a whole, and its individual aspects related to information and communication problems of the domestic business amid increasing crisis in the economy. Formation of system of anti-crisis measures, as a catalyst for the commodity market development in the context of globalization of the domestic business.

Competitiveness of small grocery stores in poland during the economic slowdown

Economic slowdown influences purchasing behavior of customer in food and grocery stores. Small grocery stores are under pressure from competitors especially in times of economic slowdown. With the crisis, consumer price sensitivity rises. Small grocery shops are a category of retailers in which customers declare the largest decline of purchase frequency. Large stores have improved a number of factors that traditionally were the advantage of small shops.