електронне навчання

Аналіз та адаптивна корекція траєкторій навчання за допомогою агентів

У цій статті пропонується нова архітектура багатоагентної системи та її формальна специфікація для аналізу та адаптивної корекції навчальних траєкторій студентів за допомогою програмних агентів у цифрових навчальних середовищах. Запропонований підхід інтегрує інструменти штучного інтелекту, часову логіку та багатоагентну системну архітектуру для забезпечення персоналізованої адаптації освітнього контенту.

Enhancement of information retrieval systems on digital educational platforms

During the pandemic, the use of remote work through IT tools has highlighted the importance of information retrieval.  With the rising digitalization of the world, automation continues to expand.  In the field of education, distance learning has become widespread, while hybrid training remains a viable alternative.  Students rapidly adapted to distance learning and began using e-learning systems, despite their limited proficiency in navigating various features.  One of the main challenges they faced was the inadequacy of the retrieved information.  This study aims to pr

Поширення знаннєвого потенціалу в процесі електронного навчання

Проаналізовано ключові терміни, які стосуються управління знаннями та знаннєвого потенціалу. Зазначено групи внутрішніх та зовнішніх факторів, що впливають на знаннєвий по- тенціал. Виокремлено фактори впливу на вибір електронних освітніх ресурсів. Схематично зображено взаємодію учасників освітнього процесу, зокрема в спільнотах електронного освітнього середовища. Подано перелік ймовірнісних правил відбору для вибору джерела та засвоєння знань. Запропоновано модель динаміки поширення знаннєвого потенціалу з урахуванням перетікання знань від джерела до агента.

Методи та засоби дистанційної освіти для заохочення і залучення сучасної молоді до самостійних наукових досліджень

Нові інформаційні телекомунікаційні технології сприяють оптимізації управління навчальним процесом. Запропоновано інноваційні підходи до поліпшення навчальної програми вищої освіти у сфері ІТ. Розглянуто методи пошуку і залучення студентів до наукової та практичної роботи завдяки їх участі в командних змаганнях і спільних міжвузівських науково-практичних проектах. Узагальнено і подано методологічні наукові результати з проблематики впровадження технологій та методів дистанційного навчання.

Особливості впровадження технологій та методів дистанційного навчання в освітній процес

Узагальнено і подано методологічні наукові результати з проблематики впровадження технологій та методів дистанційного навчання, які реалізовані із урахуванням мережевоцентричних технологій.

Міждисциплінарний підхід до створення віртуальних лабораторних практикумів

Віртуальні лабораторні практикуми є важливим дидактичним засобом при вивченні фізики, природничих та інженерних спеціальностей. Вони містять засоби симуляції фізичних процесів, з яких найефективнішим є поєднання анімації і відеознімання реальних експериментів. Описано віртуальні лабораторні роботи, що містять моделювання динаміки складних фізичних процесів та основні етапи їх створення. A virtual labs are very important didactic means at study of physics, natural sciences and engineering disciplines.

The concept, structure and principles of the development an electronic textbook fundamentals of the electronic circuits theory

The article presents the research results based on the experience of developing an electronic textbook Fundamentals of the Electronic Circuits Theory. It reveals the concept, structure and principles of the development of the electronic textbook. A detailed procedure of the evaluation of knowledge is outlined. The electronic part of a book also provides a self-assessment tool online.