інформаційні технології

GROUP EXPERT EVALUATION OF QUALITY CRITERIA OF THE EDUCATIONAL PROGRAM FOR THE FIELD OF METROLOGY AND INFORMATION-MEASURING TECHNIQUE

The article's urgency of researching the importance of the applied national criteria for the quality of the educational program (CQEP) for higher education institutions (HEI) was established. The approach to group expert assessment of the weight of CQEP for the educational program (EP) in the field of metrology and information-measuring technique was studied. Members of one of the sectoral expert councils on technical specialties are involved in carrying out such assessments.

ЦИФРОВІ ПРАВА ЛЮДИНИ В ЕПОХУ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

В статті досліджено цифрові права людини в епоху глобалізації. Зауважено, що поява феномену – цифрових прав людини пов’язано з виникненням свободи доступу до Інтернету, а також визначення потенційного «right to be forgotten» (права вимагати видалення персональних даних, конфіденційної інформації про особу з результатів пошукових сервісів).

Архітектура віртуального інноваційного простору для ІТ-студентів

Побудовано компоненту та програмну архітектуру Віртуального інноваційного простору як спеціалізованої Веб-спільноти для ІТ-студентів. Обґрунтовано необхідність ведення високорівневої розробки VIS за допомогою системи керування контентом Drupal. Для побудови програмної платформи VIS вибрано типовий набір Apache, PHP, MySQL.

Інформаційні технології навчання учнів з аутизмом

Одним із найдієвіших способів соціалізації особи, що має особливі потреби, є навчання. Інформаційні технології, використовувані для супроводу навчання осіб з аутизмом повинні враховувати особливості психофізичного розвитку таких учнів. Забезпечення комфортного комунікаційного середовища, розвиток соціальних навичок є невід’ємною складовою навчання учнів з аутизмом. Дослідження інформаційних технологій, розроблених у світі, дасть змогу виявити найперспективніші напрями розвитку таких технологій.

Методологія синергетичного підходу в дослідженні інформаційних технологій в публічному управлінні

Розглянуто наукові підходи щодо методології синергетичного підходу в дослідженні інформаційних технологій в публічному управлінні з позиції національної теорії права. На основі досліджень у галузі адміністративного та інформаційного права проаналізовано різні підходи щодо дослідження нормативно-правового регулювання використання інформаційних технологій у контексті адаптації національного законодавства до вимог Європейського Союзу.
 

Концептуальні засади формування дистанційного навчально-консультаційного центру для осіб з особливими потребами

Questions about the specific of studies of listeners with the special necessities are examined in the article. In this case traditional educational technologies are substituted by distance. It predetermines the use of modern interactive information technologies of studies. The choice of optimal educational route for listeners with the special necessities depends on their individual features. He requires development of the programmatic instruments for every concrete case.

Огляд сучасного стану інформаційного забезпечення функціонування туристичної галузі

This paper is devoted to the overview of current state information support of the functioning for the tourism industry. A structuring of information technologies carried out, identified unresolved problems and proposed solutions.

Системні аспекти інвестування в галузі інформаційних технологій

This article examines an issue of system aspects and investment features in IT sphere, state of IT market and its progress trend. An analysis of the types and investment features in IT, investment evaluation methods was implemented. Objectives tree was developed. A general algorithm structure for evaluating investment in IT branch was proposed.

Інноваційні комп’ютерні технології у Хмельницькому національному університеті

Розглянуто стан і проблеми комп’ютеризації освітньо-виховної та управлінської діяльності вищих навчальних закладів. Запропонована модульна інформаційна система університету на базі відкритого програмного забезпечення, що вільно розповсюджується. Досвід розроблення і практичного використання інформаційної системи “Електронний університет” дає змогу зробити висновок, що інноваційне управління навчальним процесом сприяє оптимізації навчального процесу і забезпечує якісну підготовку фахівців.

Інформаційні технології для організації профорієнтаційної роботи

Розроблено елементи інформаційної технології для організації профорієнтаційної роботи вищого навчального закладу.