комплекс маркетинг

Стратегії досягнення конкурентних переваг закладів на ринку послуг громадського харчування України

Дослідженням встановлено, що на ринок послуг громадського харчування суттєво вплинули ковідні обмеження та війна. В останньому випадку мова йде про зменшення кількості потенційних клієнтів та їх впевненості у майбутньому, зростання вартості енергоносіїв та продуктів харчування тощо. Це змушує існуючі заклади громадського харчування шукати нові напрями посилення конкурентних переваг на ринку, ще раз чітко визначивши свій цільовий ринок та обравши певну стратегію.

Specialities of using marketing mix by professional organizations

А lot of foreign and Ukrainian scholars analyze role of nonprofit organizations in modern civil society. However, there is lack of literature about nonprofit organizations marketing in such developing countries as Ukraine. Marketing strategies and appropriate tools, that are the most commonly used in business sphere, in most cases, need to be adapted for using by nonprofits. We suggest NGO classification based on their spheres of influence. In particular, we suggest classifying them into such groups: professional, universal, charity and volunteer organizations.

БАГАТОРІВНЕВА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ АВТОМОБІЛЕБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Запропоновано алгоритм розроблення багаторівневої маркетингової стратегії для автомобілебудівних підприємств з метою забезпечення конкурентоспроможності їхньої продукції. Проаналізовано існуючі та запропоновано найефективніші методи оцінки актуальної стратегії. Проаналізовано попередні дослідження щодо визначення показників ефективності маркетингової стратегії. Виділено актуальні ринкові тенденції та визначено можливі перешкоди на шляху реалізації розробленої багаторівневої стратегії. Охарактеризовано специфіку процесу встановлення стратегічних цілей підприємства.