міжнародна е-комерція

Розроблення бізнес-моделі в умовах швидкого розвитку міжнародної електронної комерції

У статті сформульовано сутність поняття «бізнес-модель», обґрунтовано її необхідність, описано спільні риси бізнес-моделі з бізнес-плануванням. Проаналізовано основні причини швидкого розвитку міжнародної електронної комерції. Наведено порівняння класичних і цифрових бізнес-моделей. За результатами дослідження виявлено ключові тренди зростання е-комерції в Україні. Визначено основні переваги та стратегічні пріоритети розроблення бізнес-моделі в умовах міжнародної е-комерції.

Ринок електронної комерції в Україні: роль європейських та міжнародних організацій із цифрової комерції

У статті досліджено роль міжнародних та європейських організацій із цифрової комерції у підвищенні конкурентоспроможності електронної підприємницької діяльності в Україні. Проаналізовано тенденції розвитку українського та світового ринку електронної комерції, підкреслено важливість розвитку міжнародної електронної комерції та органів адвокації відповідно до означеного сектору.