позиціювання

Розробка апробація та впровадження LC GNSS приймача

У статті представлено розширений аналітичний огляд сучасного стану, історії розвитку, технічних характеристик, експериментальних результатів, сфер застосування та перспектив маловартісних GNSS-приймачів (LC GNSS). Розглянуто одночастотні (SF-LC), двочастотні (DF-LC) і багаточастотні (MF-LC) моделі з аналізом точності, стабільності, мультишляховості, сумісності з антенами та ПЗ. Показано переваги та обмеження LC GNSS у геодезії, навігації, моніторингу інженерних споруд, сільському господарстві та атмосферних дослідженнях.

Концептуальна модель інформаційної системи навігації і позиціонування всередині приміщень на основі двовимірних матричних кодів

В умовах густонаселених районів або в приміщеннях точність сигналів GPS може суттєво знижуватись. Це пов’язано з тим, що супутникові сигнали можуть бути затінені будівлями, а також відображатись від них, що створює так звані багатошарові відображення. В результаті, інформаційна система може неправильно визначити позицію, що призводить до великої похибки. Це створює серйозні проблеми для навігації в закритих приміщеннях, особливо якщо потрібно забезпечити високу точність. Для вирішення цієї проблеми активно розвиваються альтернативні технології навігації для приміщень.

Принципи побудови геоінформаційної системи пошуку людей

Розглянуто геоінформаційну систему (ГІС) пошуку людей, за допомогою якої користувач цього сервісу має можливість знайти людину, яка знаходиться поряд з нею на карті, та розпочати спілкування. Запропоновано варіант реалізації геоінформаційної системи пошуку людей. Описано можливості інструментальних ГІС та технології клієнт-сервер і запопонований алгоритм геоінформаційної системи пошуку людей. Запропоновано алгоритм представлення інформації про користувача з використанням маркерів, які розташовуються на карті.

Methodology of evaluation of tourism branding of destinations

The essence of the concept of "destinations"; proposed definition of "attractive tourist area" as a synonym for tourism destinations; reasonably content with the position of marketing tourism destinations; are prerequisites branding destinations; explained the feasibility of an integrated approach to the management and evaluation of branding tourist destinations; lists the prerequisites for positioning tourist destination; the method of evaluating the effectiveness of branding tourist destinations on the example Lviv.