житлово-комунальні послуги

Особливості забезпечення якості та тарифного регулювання послуг теплопостачання

Розглянуто стан надання теплопостачальних послуг. Систематизовано показники якості послуг централізованого теплопостачання. В результаті дослідження якості послуг теплопостачання виявлено, що така оцінка зводяться до мінімальних технічних вимог та умов взаємовідносин зі споживачами. Для підвищення якості теплопостачальних послуг запропоновано впровадити моніторинг на основі розрахунку інтегрального показника якості, який включає такі складові як комерційна якість послуг теплопостачання, безперервність надання, доступність та технічна якість.

СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОБ’ЄДНАНЬ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНИХ БУДИНКІВ

Проаналізовано особливості діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ). Представлено статистичні дані щодо чисельності ОСББ за регіонами та в Україні загалом. Досліджено проблеми, з якими стикаються у своїй діяльності ОСББ, серед яких виокремлено законодавчі, економічні та організаційні. Під час дослідження виявлено, що найсуттєвішою проблемою є небажання мешканців брати на себе відповідальність за участь в утриманні власного житла. Зазначено: якщо мешканці не зможуть самоорганізуватись, то управляти будинком буде управляюча компанія.