Канонічна педагогіка у метафізичному праві

 Цитування за ДСТУ: Сливка С. (2023).  Канонічна педагогіка в метафізичному праві. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: "Юридичні науки". Т. 10. № 4(40). С. 33-42.  

Citation APA: Slyvkа S. (2023).  Canonical pedagogy in metaphysical law. Bulletin of Lviv Polytechnic National University. Series: Legal Sciences. Vol. 10, No. 4(40), pp. 33-42. https://doi.org/10.23939/law2023.40.033

1
Національний університет «Львівська політехніка», Навчально-науковий інститут права, психології та інноваційної освіти

Погляди на виховання, навчання, освіту, розвиток є завжди актуальними, адже різні ідеї впливу одних людей на інших є предметом дослідження багатьох наук. Земне життя, духовне навколишнє середовище потребує щоразу відсторонення розуму від земних, чуттєвих турбот, а звернення до духовних надчуттєвих, недоступних розумові проблем, які впливають на онтологічну життєдіяльність людини, яка регламентується відповідними нормами.

За великим рахунком мова йде про загальну педагогіку у позитивному праві, про життєві педагогічні знання, які мають визнання глибинних – душевних, духовних. Але цього замало. Ці знання повністю обгрунтовані промислом Божим і висвітлені у богословській літературі. Звідси випливає, що мають місце такі види педагогіки, як ордологічна (тілесна), екзистенціальна (душевна) і трансцендентальна (духовна). Вважаю, що їх доцільно (в даному випадку) об’єднати у поняття канонічної педагогіки.

Метафізичне право є природно-надприродним тайнописом, наповненим духом мудрості криптологічним методом, розрахованим на дію надчуттєвих принципів людини. Божественною надвічністю створений спеціальний зашифрований онтологічний код з метою здобуття природно допустимих життєвих інновацій для творчого пізнавального процесу життєдіяльності. У метафізичному праві, створеному надприродною людиною на основі пізнання природно- надприродних законів, явищ природи, природних закономірностей, містяться богословські мотиви життя, сенс природного існування внутрішньої людини та її спасіння від зла. Зрозуміло, що метафізичне право шляхом духовного єднання, синергійності діє із позитивним правом, природним правом, канонічним правом, церковним правом, філософією права і педагогікою.

Вдамося до такого науково-дослідного алгоритму: метафізичне право-канонічна педагогіка – педагогіка у метафізичному праві – канонічно-правова лабораторія.

Метафізична людина потребує метафізичного права і метафізичної педагогіки, незважаючи на те, що людина в даний час найбільше турбується фізичними, тілесними питаннями. Вирішення земних турбот зовсім не звільняє людину від майбутніх небесних дбайливостей. Теперішні неспокійні думки мають підстави на існування. Тілесний ордологічний неспокій потрібно задовольняти врегулюванням майбутнього неземного за допомогою земних засобів. Таким засобом є метафізичне право.

1.         Dzhon MakTahart ElTahart. Pryroda isnuvannia [The nature of existence] /Pereklad z anhliiskoi Yu. Oliinyka, Tom II. K: Tempora, (2022). 912 р. [in Ukrainian].

2.         Templton Dzh. M. Vsesvitni zakony zhyttia 200 vichnykh dukhovnykh pryntsypiv. [Universal laws of life 200 eternal spiritual principles]  Per. z anh. Oryslava Brysko. Lviv. Vydavnytstvo «Apriori», (2020). 600 р. [in Ukrainian].

3.         Shtain E. Budova liudskoi osoby [The structure of the human person]. Lektsii z filosofskoi antropolohii. Pereklad z nim. Ilony Terzovoi. Zhovkva: Misioner, (2011). 192 р. [in Ukrainian].

4.         Avtokhtonna kultura [Autochthonous culture] URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/ Avtokhtonna_kultura [in Ukrainian].