Застосування методу контент-аналізу для формування інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції

Берко А.Ю. Застосування методу контент-аналізу для формування інформаційних ресурсів системах електронної контент-комерції / А.Ю. Берко, В.А. Висоцька, М.М. Сороковський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 743 : Інформаційні системи та мережі. – С. 3–15. – Бібліографія: 19 назв.

Authors: 

Берко А.Ю., Висоцька В.А., Сороковський М.М.

This paper is devoted to the development of unified methods for processing information resources in the systems of electronic content commerce. A formal model and generalized typical architecture of systems of electronic content commerce are declared. Methods of designing and implementation of systems of electronic content commerce on the example of online Magazine, which reflects the results of theoretical research, are developed.

1. Береза А.М. Електронна комерція / А.М. Береза // К.: КНЕУ. — 2002 р.
2. Берко А.Ю. Системи електронної контент-комерції: Монографія / А.Ю. Берко, В.А. Висоцька, В.В. Пасічник. — Львів: Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка», — 2009. — 612 с.
3. Дарчук Н.П. Комп’ютерна лінгвістика (автоматичне опрацювання тексту) / Н.П. Дарчук — К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2008. — 351 с.
4. Дерба С.М. Словник з української термінології прикладної (комп’ютерної) лінгвістики / Дерба С.М. — К.; 2007. — 325 с.
5. Костишин О.М. Інструментальна система для створення онлайнових електронних журналів: Мат-ли міжн. наук. конф. «Інтелектуальні інформаційні технології у бібліотечній справі»: (український мовно-інформаційний фонд НАН України, Київ) / О.М. Костишин, Н.М. Сидорчук. — К.: Національна бібліотека України ім. В.І. Вернадського, — 2005. — [Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/new/05_kiev/05komoez.html.
6. Кузьменко Д. Комп’ютерна лінгвістика і Web 2.0 / Д. Кузьменко // Studia Linguistica. Vol. II. — К.: ВПЦ «Київський університет», 2009. — С. 214–219. [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://kuzmenko.org.ua/uk/web20.
7. Манаєв О.Т. Контент-аналіз як метод дослідження / Манаєв О.Т. // Псі-фактор. — Режим доступу: http://psyfactor.org/lib/content-analysis3.htm.
8. Назаров М.М. Контент-аналіз медіа текстів: за матеріалами книги «Массовая коммуникация и общество» / М.М. Назаров // ψ-фактор. — 2004. —
Режим доступу: http://psyfactor.org/lib/content-analysis2.htm.
9. Ландэ Д.В. Основы моделирования и оценки електронных информационных потоков: монография / Д.В. Ландэ, В.М. Фурашев, С.М. Брайчевский, О.М. Григорьев // К.: ТОВ «Інжиніринг», 2006. — 348 с.
10. Советов Б.Я. Моделирование систем (2-е изд.) / Б.Я. Советов, С.А. Яковлев — М.: Высшая школа, 1998.
11. Хорошилова Т. Зміст методики «контент-аналіз» / Т. Хорошилова // Прикладна лінгвістика. — Режим доступу: http://studentstpl.ucoz.ru/publ/teorija_vozdejstvija/ metodika_kontent_analiza/soderzhanie_ metodiki_kontent_analiz/12-1-0-116.
12. Critical Perspectives of Web 2.0. Special issue of First Monday. — Vol. 13, #3, 2008. — Режим доступу: http://www.uic.edu/htbin/
cgiwrap/bin/ojs/index.php/fm/issue/view/263/ showToc.
13. Graham P. Web 2.0 / P. Graham. — Nov. 2005. — http://www.paulgraham.com/web20.html.
14. Hinchcliffe D. The State of Web 2.0 / D. Hinchcliffe. — 04.02.2006. — Режим доступу: http://web2.wsj2.com/the_state_of_web_20.htm.
15. MacManus R. Web 2.0 for Designers / R. MacManus, J. Porter // Digital Web Magazine. — May 4, 2005. — Режим доступу: http://www.digital-web.com/articles/web_2_for_designers.
16. O’Reilly T. What Is Web 2.0. — 09.30.2005. — Режим доступу: http://www.oreillynet.com/pub/a/oreilly/tim/news/2005/09/30/what-isweb-
20.html.
17. Scholz T. Market Ideology and the Myths of Web 2.0 // First Monday. — Vol. 13, #3, 2008. — Режим доступу: http://www.uic.edu/htbin/cgiwrap/bin/ojs/index.php/fm/article/view/2138/....
18. Singel R. Are You Ready for Web 2.0? / R. Singel. — 10.06.2005. — Режим доступу: http://www.wired.com/news/technology/ 0,1282,69114,00.html.
19. Vickery G. Participative Web and User-Created Content: Web 2.0, Wikis and Social Networking / G. Vickery, S. Wunsch-Vincent // OECD. —
2007. — Режим доступу: http://www.oecd.org/ document/40/0,3343,en_2649_201185_ 39428648_1_1_1_1,00.html.