V-й Міжнародна науково-практична конференція з проблем маркетингу «Сучасні тренди в поведінковому маркетингу»
Дата: 6-7 листопада 2025 р
Форма участі: змішана (очно і дистанційно)
Запрошуємо Вас взяти участь у V-й Міжнародній науково-практичній конференції з проблем маркетингу «Сучасні тренди в поведінковому маркетингу» з 06 до 07 листопада 2025 р., яка відбуватиметься у змішаному форматі (очно і дистанційно).
ПРОБЛЕМАТИКА
На конференції планується робота за напрямами:
- Типологія поведінки споживачів на ринку промислових товарів.
- Специфіка поведінки споживачів на ринку споживчих товарів.
- Особливості поведінки споживачів на ринку послуг.
- Тренд свідомої моди та свідомого споживання.
- Споживачі та бізнес в умовах домінування поведінкової економіки.
- Поведінка споживача в епоху цифровізації.
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ВИМОГИ:
- Для участі у конференції необхідно зареєструватися та подати матеріали (тези доповіді) до 01 листопада 2025 р.
- Зареєструватися на конференцію можна на сайті конференції за посиланням: https://forms.gle/eUs9V3jLgT3pTfYr7
- Вартість участі у конференції – 200 грн. (опублікування тез і отримання сертифікату). Оплата публікації параграфу монографії – 1000 грн.
Можливі витрати очної участі включають в себе:
- організаційних внесок за участь;
- вартість транспорту, проживання, харчування (у випадку та за можливості очної участі);