Політика скарг

Редакція журналу оперативно та конструктивно відповідає на всі скарги щодо порушень академічної доброчесності та публікаційної етики з метою їх вирішення. Редакційна колегія вивчає конкретний випадок скарги відповідно до її характеру та складності, а будь-яке прийняте рішення буде враховувати рекомендації, надані Комітетом з етики публікацій (COPE). Анонімні скарги та скарги під вигаданими іменами не розглядаються.

Пропозиції або скарги потрібно надсилати на електронну адресу журналу Humanitarian.Vision@lpnu.ua. Всі скарги розглядаються протягом 12 робочих днів. Однак, залежно від ступеня складності скарги, для завершення розслідування справи може знадобитися додатковий час.

Скарга повинна бути стислою, конкретною і містити достатньо даних, щоб продемонструвати будь-яке можливе порушення публікаційної етики. Якщо можливо, варто також надати додаткові документи, що підтверджують конкретну вимогу.

На особисті скарги на авторів, редакторів, рецензентів або редакційну колегію журналу, надається відповідь із зазначенням причин, з яких скарга була визнана такою, що виходить за межі відповідальності журналу. Крім того, журнал утримується від проведення відповідного розслідування, коли скарги подаються в образливій, погрозливій, наклепницькій формі.