Досліджено онтологічний підхід до проблеми добра і зла, її формулювання та специфіки вирішення в російській релігійній філософії наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. на основі зіставлення східної (більш близької за “духом” російським мислителям) і західної (блаженний Августин) гілки патристики. Стаття ґрунтується на використанні методу єдності логічного та історичного, категоріального аналізу та компаративістики, аналогії та наукової об’єктивності.
Avgustin, Blazhennyy. (2002). O grade Bozhem. [In Russian]. In G. Minenkov, (Ed.), Istoriya srednevekovoy filosofii: Khrestomatiya in Two Parts. Part 1. (Patristika). Minsk : YeGU.
Avhustyn, A. (Sviatyi). (2000). Spovid'. [In Ukrainian]. Kyiv: Osnova.
Berdyaev, N. (2003a). Opyt eskhatologicheskoy metafiziki. [In Russian]. In N. Berdyaev, Dukh i realnost'. (pp. 381-448). Moskwa: Folio.
Berdyaev, N. (2003b). Filosofiya svobodnogo Dukha.[In Russian]. In N. Berdyaev, Dialektika bozhestvennogo i chelovecheskogo. (pp.15-340). Moskwa: Folio.
Guseynov, A. (1985). Vvedenie v etiku.[In Russian]. Moskwa: Izd. Mosk. un-ta.
Khoruzhiy, S. (2000). O starom i novom. [In Russian].Sankt Petersburg: Aleteyya.
Makintayr, A. (2000). Posle dobrodeteli: Issledovaniya teorii morali. Kontseptsii. [In Russian]. Moskwa: Akademicheskiy Proekt; Yekaterinburg: Delovaya kniga.
Sokolov, V. (2001). Srednevekovaya filosofiya. [In Russian]. Moskwa: Folio.
Trubetskoy, Ye. (1996). Mirosozertsanie blazhennogo Avgustina. [In Russian]. In Ye. Trubetskoy, Avgustin Blazhennyy. Enkhiridion, ili o vere, nadezhde i lyubvi. (pp. 350-411). Moskwa: Utsimm-press.
Zhilson, E. (1992). Razum i Otkrovenie v Srednie Veka. [In Russian]. In Bogoslovie v kulture Srednevekovya. (pp. 5-49). Kyiv: Khristianskoe bratstvo “Put k istine”.