Розроблено інформаційну систему аналізу методичної роботи кафедри закладу вищої освіти. Встановлено, що велике значення у забезпеченні якості освітньої діяльності закладів вищої освіти має методична робота кафедри, яка передбачає зокрема наявність навчально- методичного забезпечення навчального процесу та інформаційних систем для ефективного керування ним. Враховуючи важливу роль, що відводиться формуванню і розвитку системи методичної роботи у навчальному закладі, проаналізовано сучасні вимоги та умови реформу- вання і диверсифікації системи вищої професійної освіти. На основі загального огляду методичної роботи кафедри закладу вищої освіти виявлено актуальність розроблення прик- ладного програмного продукту для обліку та аналізу методичної роботи як окремого викладача, так і кафедри загалом. Розроблена інформаційна система аналізу методичної роботи кафедри дає змогу виконувати аналіз методичної роботи й окремих викладачів, і усієї кафедри, оцінювати якість освітньої діяльності, ведення документації, а також передбачає діагностику i моніторинг методичної роботи кафедри за різні періоди, порівняння дiяльностi викладачів та підготовку рекомендацій на наступні періоди роботи. Запропонована інформаційна система також дає можливість ефективно керувати методичною роботою i надавати рекомендації щодо планування, реалiзацiї та контролю результативності стратегії удосконалення навчального процесу i його методичного забезпечення. Зокрема, передбачено, що програма охоплює такі види дiяльностi, як: облiк наявних у методичному кабiнетi кафедри методичних розробок з їх прив’язкою до назви дисципліни; назви та шифру спецiальностi; курсу; викладачiв-авторiв; лекторiв; навчальних груп; кiлькостi студентiв у групi та загалом на потоцi, кiлькостi примiрникiв навчально- методичної літератури; часу публiкацiї; облiк наявних методичних розробок у межах вiртуаль- ного навчального середовища з їх прив’язкою до вищенаведених параметрiв, а також часу останнього редагування, кількості зареєстрованих на навчальний комплекс лекторів та сту- дентів, активності студентів; облік наявних методичних розробок у межах розділу «Електронна бібліотека» сайту кафедри з окремим їх узгодженням із кількістю відвідувань та кількістю копіювань користувачів. Розроблену інформаційну систему апробує кафедра прикладної мате- матики Національного університету «Львівська політехніка».
- Янголенко, О. В., Лютенко, І. В., Яковлева, О. В. (2012). Аналіз стану інформаційних технологій в системі вищої освіти. Вісник Нац. техн. ун-ту “ХПІ”: зб. наук. пр. Темат. вип.: Системний аналіз, управління та інформаційні технології, 30, С. 105–109. http://samit.khpi.edu.ua/article/view/60914/0
- Львов, М. С., Співаковський, О. В., Щедролосьєв, Д. Є. (2005). Інформаційна система управління вищим навчальним закладом як платформа реалізації управління академічним процесом. Вісник Харківського університету. Серія “Математичне моделювання. Інформаційні технології. Автоматизовані системи управління”, 1, С. 1–21.
- Лук’янець, В. Д., Зотова, О. М. (2014). Упровадження інформаційних систем управління персо- налом вищих навчальних закладів України. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія: Економічні науки, 6, С. 91–94. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_6_14
- Петрович, Й. М., Римар, Ю. М. (2012). Інформаційні системи управління навчальним процесом у ВНЗ: порівняльний аналіз. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 735, С. 167–175, http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16045
- Савельєва, Н. М. (2017). Навчально-методичне забезпечення освітніх компонентів : довідник для пед. та наук.-пед. працівників. Полтава: ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 80 с.
- Dennis, A., Wixom, B., Tegarden, D. (2020). Systems Analysis and Design: An Object-Oriented Approach with UML, 6th Edition. New York: Wiley, 544.
- Lock, A. (2021). ASP.NET Core in Action, 2nd Edition. Shelter Island: Mannіng, 832.
- Freeman, A. (2016). Pro ASP.NET Core MVC. New York: Apress, 1018, https://doi.org/10.1007/978-1-4842-0397-2
- Ahmad, S., Singh, A. (2021). Data Modeling With NoSQL Database. Independently Published, 88.
- Fiori, A. (2020). Design with MongoDB: Best Models for Applications. Independently Published, 107.
- Banker, K., Bakkum, P., Verch, Sh., Garrett, D., Hawkins, T. (2016). MоngоDB іn Actіоn. Shelter Island: Mannіng, 456.
- Edward S.G., Sabharwal N. (2015). MongoDB Best Practices. In: Practical MongoDB. Berkeley: Apress, 233–242, https://doi.org/10.1007/978-1-4842-0647-8_12