Інформаційна технологія обліку приміщень ІТ-компанії

2023;
: cc. 61 - 83
1
Національний університет «Львівська політехніка», кафедра інформаційних систем та мереж
2
Національний університет «Львівська політехніка»
3
Національний університет "Львівська політехніка", кафедра інформаційних систем та мереж; Університет Оснабрюка, Інститут комп’ютерних наук, Німеччина

Потреба у веденні обліку приміщень ІТ-компанії завжди виникає у випадку великої кількості офісів чи численних маніпулювань їхніми даними. Оптимальне використання простору – один з ключових факторів забезпеченняефективності роботи ІТ-компаній. Зручність одного лише оперативного доступу до актуальної інформації приміщень спрощує ведення бізнесу ІТ-компаніям. А наявність інформаційної технології з аналізом та системою прийняття рішень зводить складність деяких  облікових процесів до декількох  натискань мишки одного із відповідних менеджерів компанії. Об’єкт дослідження – процес обліку приміщень у ІТ-компанії, ураховуючи процеси збирання, опрацювання, аналізу та відображення інформації, необхідної для ефективного використання простору. Предмет дослідження – методи та засоби обліку приміщень для ІТ-компаній, що дає змогу максимально ефективно використовувати простір, мінімізуючи витрати. Мета дослідження – розроблення інформаційної технології обліку приміщень ІТ-компанії, що слугуватиме не лише місцем зберігання та перегляду облікових даних, а й платформою для резервування місць чи приміщень та аналізу їхнього стану відповідно до нормативних документів та законів України. Розроблення інформаційної технології обліку приміщень для ІТ-компаній є ключовою складовою для вирішення проблеми ефективного використання простору та зниження витрат. Розроблена ІТ дає змогу збирати, опрацьовувати та аналізувати інформацію щодо використання приміщень у режимі реального часу, що забезпечить ефективний контроль за використанням простору та допоможе вчасно реагувати на зміни вимог. Цю технологію варто розглядати і як систему прийняття рішень, що не лише маніпулює даними, а й допомагає аналізувати та підбирати інформацію за відповідними запитами користувача. До важливих особливостей та функцій технології обліку приміщень можна зарахувати: створення, редагування та видалення приміщень із системи; аналіз стану приміщення; доступ до усіх облікових та аналітичних даних через використання чат-боту на основі штучного інтелекту; бронювання місця чи приміщення на будь-яку кількість часу протягом дня; перегляд актуальних резервувань кожного приміщення: перегляд усіх створених резервувань конкретного користувача; маніпуляції з даними працівників: реєстрація, редагування та видалення користувачів з системи менеджером.

  1. Fedchuk R. B., & Kravets P. O. (2023). Information technology of accounting and space management in an IT company. Modern problems of science, education and society, 1, 323–325.
  2. Office for an IT company. URL: https://aoffice.com.ua/uk/blog/ofis-dlya-it-kompanii.
  3. Biophilia is a new word in office design. URL: https://www.bbc.com/ukrainian/vert-cap-38146718.
  4. How can companies today create conditions for the return of employees to the office? URL: https://hub.kyivstar.ua/news/yaksogodni-kompaniyam-stvoryty-umovy-dlya-povernennya-praczivnykiv-v-ofis/.
  5. Abdulkhanov A., & Mansur K. (2020). System of space management for business. International Journal of Advanced Science and Technology, 29(7), 5964–5974.
  6. Peng Y., & Tao C. (2022). Can digital transformation promote enterprise performance? From the perspective of public policy and innovation. Journal of Innovation & Knowledge, 7(3), 100198. DOI: 10.1016/j.jik.2022.100198
  7. Atmaja D., et. al. (2023). Actualization of Performance Management Models for the Development of Human Resources Quality,  Economic Potential, and  Financial Governance Policy in Indonesia Ministry of Education. Multicultural Education, 9(01), 1–15.
  8. Asiaei K., et. al. (2022). Green intellectual capital and environmental management accounting: Natural resource orchestration in favor of environmental performance. Business Strategy and the Environment, 31(1), 76–93. DOI: 10.1002/bse.2875
  9. Ahmed N., & Elali W. (2021). The role of agile managers’ practices on banks’ employee performance in the Kingdom of Bahrain. International Journal of Business Ethics and Governance, 70–90. DOI: 10.51325/ ijbeg.v 4i3.79
  10. Mundra K., & Prakash P. O. (2022). Surveying the Effectiveness and Efficiency of Enterprise Resource Planning Systems. International Conference on Sustainable Computing and Data Communication Systems, 1381–1389.
  11. Klychova G., et. al. (2019). Assessment of the efficiency of investing activities of organizations. In E3S web of conferences, Vol. 110, p. 02075. EDP Sciences. DOI: 10.1051/e3sconf/201911002075
  12. Zhai H., Yang M., & Chan K. Does digital transformation enhance a firm’s performance? Evidence from China. Technology in Society, 68, (2022) 101841. DOI: 10.1016/j.techsoc.2021.101841
  13. Asaul A., et. al. The latest information systems in the enterprise management and trends in their development. International Conference on Advanced Computer Information Technologies, 2019, 409–412. DOI: 10.1109/ACITT.2019.8779874