Віртуальна онлайн примірка аксесуарів і головних уборів з використанням доповненої реальності

2024;
: cc. 184 - 199
1
Національний університет «Львівська політехніка», кафедра програмного забезпечення
2
Національний університет «Львівська політехніка»; Карпатське відділення Інституту геофізики ім. С.І. Субботіна НАН України

Протягом останніх років зростає кількість куплених в інтернеті аксесуарів і головних уборів, і водночас не зменшується процент повернення товару. Одним з підходів до вирішення цієї проблеми є віртуальні приміряльні. Доступність до системи онлайн-припасування аксесуарів і головних уборів та якість примірки є важливими критеріями для користувачів. Наявні системи для онлайн-примірки мають недоліки з оклюзіями, відображенням освітлення й тіней, а також точністю відтворення товарів на людині щодо навколишнього середовища. У статті запропоновано  вирішення  проблеми  онлайн-припасування  до  людини  аксесуарів  і  головних  уборів  з появою тіней та освітлення на 3D моделі за рахунок використання нейронних мереж. Запропоновано метод, який симулює високоякісне припасування товарів на людині, з високою кількістю кадрів за секунду, можливістю відтворити з будь-якого пристрою з веббраузером та невеликими вимогами до CPU та GPU. Прототип алгоритму має переваги порівняно з 2D аналогами: 3D освітлення, динамічна зміна його яскравості, тіні, віртуальне середовище та зменшені оклюзії. Створено віртуальну онлайн-примірку з використанням доповненої реальності – MLight-VTON. Зазначено, що на основі запропонованого методу та бібліотеки Three.js можна додавати натреновані моделі TensorFlow.js для подальшого вдосконалення деформації тканини та сегментації тіла.

  1. Adikari, S. B., Ganegoda, N. C., Meegama, R. G. N., & Wanniarachchi, I. L. (2020). Applicability of a Single Depth Sensor in Real-Time 3D Clothes Simulation: Augmented Reality Virtual Dressing Room Using Kinect Sensor. Advances in Human-Computer Interaction, 2020, e1314598. https://doi.org/10.1155/2020/1314598.
  2. Apparel return rates: The stats retailers CANNOT ignore in 2023 (2022, December 22). 3DLOOK. https://3dlook.me/content-hub/apparel-return-rates-the-stats-retailers-c....
  3. Bai, S., Zhou, H., Li, Z., Zhou, C., & Yang, H. (2022). Single Stage Virtual Try-On Via Deformable Attention Flows. In Avidan S., Brostow G., Cissé M., Farinella G.M., & Hassner T. (Eds.), Lect. Notes Comput. Sci.: Vol. 13675 LNCS (pp. 409–425). Springer Science and Business Media Deutschland GmbH; Scopus. https://doi.org/10.1007/978-3-031-19784-0_24.
  4. Battistoni, P., Di Gregorio, M., Romano, M., Sebillo, M., Vitiello, G., & Brancaccio, A. (2022). Interaction Design Patterns for Augmented Reality Fitting Rooms. Sensors, 22(3), 982. https://doi.org/10.3390/s22030982.
  5. Enisa. (2022, January 18). Using AR technology to lower your ecommerce return rate. Loop Returns. https://www.loopreturns.com/blog/using-ar-technology-to-lower-your-ecommerce-return-rate.
  6. Gavaskar, S. (2022). A Novel Approach of Virtual Visualization of Cloth Fitting. International Journal of Engineering Research in Computer Science and Engineering, 9(8), 97-103. https://doi.org/10.36647/ijercse/09.08.art001
  7. Ge, C., Song, Y., Ge, Y., Yang, H., Liu, W., & Luo, P. (2021). Disentangled Cycle Consistency for Highly-realistic Virtual Try-On. Proc IEEE Comput Soc Conf Comput Vision Pattern Recognit, 16923–16932. Scopus.    https://doi.org/10.1109/CVPR46437.2021.01665.
  8. Hashmi, M. F., Ashish, B. K. K., Keskar, A. G., Bokde, N. D., & Geem, Z. W. (2020). FashionFit: Analysis of Mapping 3D Pose and Neural Body Fit for Custom Virtual Try-On. IEEE Access, 8, 91603–91615. https://doi.org/10.1109/ACCESS.2020.2993574.
  9. Hu, P., Kaashki, N., Dadarlat, V., & Munteanu, A. (2020). Learning to Estimate the Body Shape Under Clothing From a Single 3-D Scan. IEEE Transactions on Industrial Informatics, PP, 1–1. https://doi.org/10.1109/TII.2020.3016591.
  10. Jandial, S., Chopra, A., Ayush, K., Hemani, M., Kumar, A., & Krishnamurthy, B. (2020). SieveNet: A unified framework for robust image-based virtual try-on. Proc. – IEEE Winter Conf. Appl. Comput. Vis., WACV, 2171–2179. Scopus. https://doi.org/10.1109/WACV45572.2020.9093458.
  11. Learn JavaScript Online – Courses for Beginners – Javascript.com. (n. d.). Retrieved December 13, 2023, https://www.javascript.com.
  12. Lee, H.-J., Koo, B., Ahn, H.-E., Kang, M., Lee, R., & Park, G. (2021). Full body virtual try-on with semi-self-supervised learning. Electronics Letters, 57(24), 915–917. Scopus. https://doi.org/10.1049/ell2.12307.
  13. Liang,  J.,  &  Lin,  M.  C.  (2021).  Machine  learning  for  digital  try-on:  Challenges  and  progress.Computational Visual Media, 7(2), 159–167. https://doi.org/10.1007/s41095-020-0189-1.
  14. Marelli, D., Bianco, S., & Ciocca, G. (2022). Designing an AI-Based Virtual Try-On Web Application.Sensors, 22(10), Article 10. https://doi.org/10.3390/s22103832.
  15. Minar, M. R., Tuan, T. T., & Ahn, H. (2021). CloTH-VTON+: Clothing Three-Dimensional Reconstruction for Hybrid Image-Based Virtual Try-ON. IEEE Access, 9, 30960–30978. https://doi.org/10.1109/ACCESS.2021.3059701.
  16. MindAR / mind-ar-js. (n. d.). Retrieved December 13, 2023, https://hiukim.github.io/mind-ar-js-doc.
  17. Most returned online purchases by category in the U.S. 2022. (n. d.). Statista. Retrieved May 13, 2023, https://www.statista.com/forecasts/997235/most-returned-online-purchases-by-category-in-the-us.
  18. Oikonomou, K., Chatzilari, E., Nikolopoulos, S., Kompatsiaris, I., Gavilan, D., & Downing, J. (2021). Snapwear: A Snapchat AR filter for the virtual tryon of real clothes. Proc. – IEEE Int. Symp. Mixed Augment. Real. Adjun., ISMAR-Adjunct, 46–51. Scopus. https://doi.org/10.1109/ISMAR-Adjunct54149.2021.00019.
  19. Prakash, D., J., J. V., Ghosh, S., B., S. N., Deborah, S. A., & Chandran, K. R. S. (2020). Virtual Fashion Mirror. 2020 4th International Conference on Computer, Communication and Signal Processing (ICCCSP), 1–4. https://doi.org/10.1109/ICCCSP49186.2020.9315257.
  20. Rajan, D. S. P., & Al, E. (2021). Virtual Dressing Room with Web Deployment. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 12(7), Article 7. https://doi.org/10.17762/turcomat.v12i7.3640.
  21. Igor, Santesteban., Miguel, A., Otaduy., Dan, Casas (2019). Learning-based animation of clothing for virtual try-on. Computer Graphics Forum, 38(2):355–366. DOI: 10.1111/CGF.13643.
  22. Shirsat,  A.,  Sonimindia,  S.,  Patil,  S.,  Kotecha,  N.,  &  Koparde,  P.  (2019).  Virtual  Trial  Room.International Journal of Research in Advent Technology, 7, 182–185. https://doi.org/10.32622/ijrat.75201976.
  23. Smink, A. R., Frowijn, S., van Reijmersdal, E. A., van Noort, G., & Neijens, P. C. (2019). Try online before you buy: How does shopping with augmented reality affect brand responses and personal data disclosure. Electronic Commerce Research and Applications, 35, 100854. https://doi.org/10.1016/j.elerap.2019.100854.
  24. TensorFlow.js / Machine Learning for JavaScript Developers (n. d.). TensorFlow. Retrieved December 13, 2023, https://www.tensorflow.org/js.
  25. Three.js – JavaScript 3D Library (n. d.). Retrieved February 29, 2024, https://threejs.org.
  26. Turner,  C.  (2022).  Augmented  Reality,  Augmented  Epistemology,  and  the  Real-World  Web.Philosophy & Technology, 35(1), 19. https://doi.org/10.1007/s13347-022-00496-5.
  27. Vakaliuk, T. A., & Pochtoviuk, S. I. (n. d.) (2021). Analysis of tools for the development of augmented reality technologies. AREdu 2021: 4th International Workshop on Augmented Reality in Education, 2898, 119–130. https://ceur-ws.org/Vol-2898/paper06.pdf
  28. Wang, B., Zheng, H., Liang, X., Chen, Y., Lin, L., &  Yang, M. (2018). Toward characteristic- preserving image-based virtual try-on network. In Ferrari V., Sminchisescu C., Weiss Y., & Hebert M. (Eds.), Lect. Notes Comput. Sci.: Vol. 11217 LNCS, 607–623. Springer Verlag; Scopus. https://doi.org/10.1007/978-3-030- 01261-8_36.
  29. Wang, T., Gu, X., & Zhu, J. (2022). A Flow-Based Generative Network for Photo-Realistic Virtual Try- on. IEEE Access, 10, 40899–40909. https://doi.org/10.1109/ACCESS.2022.3167509.
  30. Yang, Z., Chen, J., Shi, Y., Li, H., Chen, T., & Lin, L. (2023). OccluMix: Towards De-Occlusion Virtual Try-On by Semantically-Guided Mixup. IEEE Transactions on Multimedia, 1–12. Scopus. https://doi.org/10.1109/TMM.2023.3234399.