доповнена реальність

ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ НА ОСНОВІ AR-КОНСТРУК-ТОРІВ ТА ГЕЙМІФІКАЦІЇ ДЛЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ

У статті розглянуто інформаційну технологію створення інтерактивного навчального контенту та віртуальних турів на основі сучасних конструкторів доповненої реальності (AR). Мета дослідження – розроблення комплексного підходу до використання AR для підтримки навчання школярів і студентів, а також для організації інтерактивних онлайн-екскурсій та віртуальних турів. У роботі здійснено огляд і порівняльний аналіз популярних AR-платформ (Artivive, Assemblr, PlugXR, Onirix, Vuforia тощо) із оцінюванням їхнього функціоналу в безкоштовному режимі.

Мобільний застосунок для перекладу та візуалізації тексту в доповненій реальності з використанням штучного інтелекту

У статті розглянуто створення мобільного застосунку для перекладу тексту у доповненій реальності (AR). Основна мета – об’єднання сучасних технологій для забезпечення точного розпізнавання тексту, якісного перекладу та коректного відображення результату на оригінальній площині. Такий інструмент спрямований на спрощення доступу до інформації та покращення взаємодії з іншомовними текстами у реальному часі. Актуальність дослідження визначається потребою у швидких і зручних рішеннях для міжкультурної комунікації, яка стає все більш важливою в умовах глобалізації.

Віртуальна онлайн примірка аксесуарів і головних уборів з використанням доповненої реальності

Протягом останніх років зростає кількість куплених в інтернеті аксесуарів і головних уборів, і водночас не зменшується процент повернення товару. Одним з підходів до вирішення цієї проблеми є віртуальні приміряльні. Доступність до системи онлайн-припасування аксесуарів і головних уборів та якість примірки є важливими критеріями для користувачів. Наявні системи для онлайн-примірки мають недоліки з оклюзіями, відображенням освітлення й тіней, а також точністю відтворення товарів на людині щодо навколишнього середовища.

Інформаційна технологія супроводу навчання студентів з аутизмом: аспекти моделювання віртуального асистента

Вважають, що взаємодія із комп’ютером або планшетом для особи з аутизмом є менш стресовою та привабливішою, ніж взаємодія із людьми. Аналіз інформаційних технологій, розроблених як за кордоном, так і в Україні, виявив відсутність систематичної підтримки процесів навчання учнів з аутизмом. У цьому контексті розроблення персоналізованого інформаційно-технологічного супроводу навчальних процесів таких учнів є актуальним науково-прикладним завданням.