This paper is devoted to solving the task of modeling consolidated marketing information resource of the Lviv Polytechnic bookselling.
1. Семенова К.В. Ключові завдання розробки комплексу маркетингу для спеціалізованих видавництв [текст] / К.В. Семенова, Я.Є. Сошинська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. — 2011. — № 2. — С. 64–67.
2. Мельник Ю.М. Аналіз комплексу маркетингу книговидавничої справи [текст] / Ю.М. Мельник, О.В. Драчук // Маркетинг і
менеджмент інновацій. — 2010. — С. 90–101.
3. Грет Г.П. Стан книгорозповсюдження в Україні: законодавчо-організаційний аспект / Г.П. Грет // Світ соціальних комунікацій : наук. журн. — Т. 2. — К.: КиМУ, ДонНУ, 2011. — С. 23–25.
4. Катренко А.В. Системний аналіз: підручник / А.В. Катренко. — Львів: Новий світ — 2000, 2009. — 396 с.
5. База даних [Електронний ресурс] // Вікіпедія : [сайт]. — Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/База_даних. — Назва з екрана.