Запропоновано метод управління контентом як етап його життєвого циклу, який ґрунтується на застосуванні нечіткої логіки. Метод управління контентом описує процеси формування комерційних web-ресурсів та спрощує технологію управління контентом. У статті описано способи і процедури формування проектних рішень в управлінні комерційними web-проектами за умови неповноти та неточності деяких характеристик проекту. Проаналізовано основні чинники прийняття проектних рішень, визначено причини та природу виникнення неповноти і неточності проектних характеристик. Розроблено процедури зменшення рівня неповноти та неточності характеристик проекту на основі нечіткої логіки. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання web-ресурсів та реалізувати підсистему управління контентом. Завдання управління контентом: формування та ротація оперативних і ретроспективних баз даних; персоналізація роботи користувачів, збереження персональних запитів користувачів і джерел, ведення статистики роботи; забезпечення пошуку в базах даних; генерація вихідних форм; інформаційна взаємодія з іншими базами даних; формування та опрацювання web-ресурсу. Підсистема управління контентом реалізована з його кешуванням (генерує сторінку один раз; надалі вона завантажується з кешу, який оновлюється автоматично після закінчення деякого терміну або внесення змін до певних розділів web-ресурсу, або за командою адміністратора) або інформаційних блоків (збереження блоків на етапі редагування web- ресурсу та збирання сторінки з цих блоків у разі запиту користувача).
1. Берко А. Системиелектронноїконтент-комерції / А. Берко, В. Висоцька, В. Пасічник. — Л. : Вид-воНац. ун-ту «Львівськаполітехніка», 2009. — 612 с. 2. КлифтонБ. Google Analytics: профессиональныйанализпосещаемостивеб-сайтов / Б. Клифтон. — М. : Вильямс, 2009. — 400 с. 3. Основымоделированияиоценкиэлектронныхинформационныхпотоков / [Д. Ландэ, В. Фурашев, С. Брайчевский, О. Григорьев]. — К. : Інжиніринг, 2006. — 348 с. 4. ЛандэД. Основыинтеграцииинформационныхпотоков: монография / Д. Ландэ. — К. : Інжиніринг, 2006. — 240 с. 5. Ма-тематичналінґвістика / [В. Висоцька, В. Пасічник, Ю. Щербина, Т. Шестакевич]. — Л. : НовийСвіт-2000, 2012. — 359 с. 6. Berko A. Features of information resources processing in electronic content commerce / A. Berko, V. Vysotska, L. Chyrun // Applied Computer Science. ACS journal. — Volume 10, Number 2. — Poland, 2014. — P. 5–19. 7. CM Lifecycle Poster [Electronic resource] / Content Management Professionals. — Retrieved 20 July 2010. — Access mode: http://www. cmprosold.org/resources/poster/. — Title from the screen. 8. EMC. Content Management Interoperability Services. Appendices. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. — Hopkinton : EMC, 2008. — 17 p. 9. EMC. Content Management Interoperability Services. Part I. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. — Hopkinton : EMC, 2008. — 76 p. 10. EMC. Content Management Interoperability Services. Part II — REST protocol binding. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. — Hopkinton : EMC, 2008. — 79 p. 11. EMC. Content Management Interoperability Services. Part II — SOAP protocol binding. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. — Hopkinton : EMC, 2008. — 37 p. 12. Hackos J. Content Management for Dynamic Web Delivery / J. Hackos. — Hoboken : Wiley, 2002. — 432 p. 13. Halvorson K. Content Strategy for the Web / K. Halvorson. — Reading : New Riders Press, 2009. — 192 p. 14. McGovern G. Content Critical / G. McGovern, R. Norton. — Upper Saddle River : FT Press, 2001. — 256 p. 15. McKeever S. Understanding Web content management systems: evolution, lifecycle and market / S. McKeever // Industrial Management & Data Systems (MCB UP), 2003. — No 103 (9). — P. 686–692. 16. Nakano R. Web content management: a collaborative approach / R. Nakano. — Boston: Addison Wesley Professional, 2002. — 222 p. 17. Papka R. On-line News Event Detection, Clustering, and Tracking : thesis for the degree doctor of philosophy / R. Papka. — Amherst : Massachusetts University, 1999. — 154 p. 18. Woods R. Defining a Model for Content [Electronic resource] / R. Woods. — 2010. — Access mode: http://www.contentmanager. net/magazine/article_785_defining_a_model_for_ content_governance.html. — Title from the screen. 19. Rockley A. Managing Enterprise Content: A Unified Content Strategy / A. Rockley. — Reading : New Riders Press, 2002. — 592 p. 20. Stone W.R. Plagiarism, Duplicate Publication and Duplicate Submission: They Are All Wrong! / W. R. Stone // IEEE Antennas and Propagation, 2003. — Vol. 45. — No 4. — P. 47–49. 21. Sullivan, D. Invisible Web Gets Deeper [Electronic resource] / D. Sullivan // Search Engine Report. — 2002. — Access mode: http://searchenginewatch.com/sereport/article.php/2162871. — Title from the screen. 22. The Content Management Possibilities Poster [Electronic resource] / Metatorial Services, Inc. — Retrieved 20 July 2010. — Access mode: http://metatorial.com/pagea.asp?id=poster. 23. Vysotska V. Web Content Processing Method for Electronic Business Systems / V. Vysotska, L. Chyrun [Electronic resource] // International Journal of Computers & Technology. — 2013. — Vol 12, No 2. — P. 3211–3220. — Access mode: http://cirworld.com/index.php/ijct/article/view/3299. — Title from the screen. 24. Vysotska V. Designing features of architecture for e-commerce systems [Electronic resource] / V. Vysotska, L. Chyrun // MEST Journal. — Vol. 2, No.1. — 2014. — P. 57–70. — Access mode: http://mest.meste.org/ MEST_1_2014/R_06.pdf. — Title from the screen. 25. Vysotska V. Analysis and evaluation of risks in electronic commerce / V. Vysotska, I. Rishnyak, L. Chyrun // Experience of Designing and Applications of CAD Systems in Microelectronics (CAD Systems in Microelectronics, CADSM ’07) : 9th International Conference, Lviv, 24 February 2007 : proceedings. — P.332—333.