Розроблено узагальнену структурну модель інформаційного ресурсу Великих Даних для систем електронної комерції. Виконано аналіз та обґрунтування можливості і доцільності використання Великих Даних у процесах електронної комерції. Розроблено концепцію метасхеми для управління доступом до ресурсу Великих Даних. Використання метасхеми дає змогу формувати підмножину інформаційного ресурсу релевантну певній категорії завдань електронної комерції.
- Akter S. Big data analytics in E-commerce: a systematic review and agenda for future research / Shahriar Akter ,Samuel Fosso Wamba // Electronic Markets. –Volume 26, Issue 2. – Springer International Publishing AG. – 2016. – P. 173–194.
- Allen R. Top E-commerce Trends to inform your 2017 marketing strategy [Електронний ресурс] / Robert Allen. – June, 2017. – Режим доступу : http://www.smartinsights.com/ecommerce/ecommercestrategy / top-ecommerce-trends-inform-2017-marketing-strategy/.
- Radde B. Big Data: Future Of E-Commerce [Електронний ресурс] / Björn Radde. – November, 2014. – Режим доступу : https://www.linkedin.com/pulse/20141112200850-1172947-big-data-future-of....
- Большие данные (Big Data) [Електронний ресурс]. –TАdviser: Деловой портал. – 2016. – Режим доступу : http://www.tadviser.ru/index.php/Статья: Большие данные (Big Data)
- Большие данные в электронной коммерции [Електронний ресурс]. – TАdviser: Деловой портал. – 2014. – Режим доступу : http://www.tadviser.ru/ index.php/Статья:Большие данные_в_электронной_ коммерции