громадська думка

Меми в політичному дискурсі: від іронії до інформаційного впливу

Досліджено феномен українських мемів як елемент інформаційного простору та суспільного дискурсу. Зокрема, автори аналізують роль мемів у формуванні громадської думки, їхній вплив на соціальні настрої та здатність бути інструментом інформаційної боротьби. Автори аналізують еволюцію мемів від розважального контенту до серйозного соціокультурного явища, що має значний потенціал у політичному дискурсі. Окрема увага приділяється політичним мемам, що стають реакцією суспільства на події в Україні та світі. Висвітлено еволюцію мемів від розважального контенту до засобу комунікації та впливу.

Аналіз ефекту «інформаційної бульбашки» на формування громадської думки в контексті телемарафону «єдині новини»

Метою цієї статті є систематизація й узагальнення відомостей щодо впливу ефекту «інформаційної бульбашки» на формування громадської думки в контексті телемарафону «Єдині новини». Аналіз ефекту «інформаційної бульбашки» в контексті телемарафону «Єдині новини» виявляє важливі аспекти впливу масмедіа на формування громадської думки в умовах війни. Телемарафон, будучи основним каналом комунікації для українців, здійснює значний вплив на сприйняття подій, однак, він також може сприяти розвитку інформаційних бар’єрів, які обмежують різноманітність поглядів.

Вплив лідерів думок на громадську думку і поведінку молоді: комунікаційний аспект

Досліджено феномен лідерів думок серед української молоді в умовах цифрової трансформації та зростання ролі соціальних мереж. На основі теорії двоетапної комунікації проаналізовано вплив блогерів та лідерів думок на споживчі вподобання, поведінку та прийняття рішень молоддю. Опитування студентів молоді віком 18−25 рр. засвідчило, що ця вікова страта частково орієнтується на медійні авторитети, надаючи перевагу харизматичним, чесним, впевненим і відкритим особистостям. Визначено який тип контенту більше цікавить молодих людей чоловічої та жіночої статі.

Як досягти досконалості в комунікації: до питань захисту прав і свобод людини в інформаційній сфері

Стаття репрезентує законодавчі проекти змін щодо Закону про друковані засоби масової інформації, зокрема Закону про медіа і закону про дезінформацію. Схарактеризовано особливості сучасного етапу комунікації і функціонування в ній інформації та маніпулювання нею з метою ворожого впливу на правосвідомість комунікантів. Вказано на шкідливі наслідки гібридної інформаційної війни. Висловлені окремі думки щодо положень обговорюваних законопроектів

Адміністративно-правові механізми, що забезпечують суспільну довіру поліції

Розкрито теоретичні підходи щодо адміністративно-правових механізмів взаємодії
поліції із громадськістю на партнерських засадах, спрямованих на забезпечення
суспільної довіри та громадської підтримки поліції. Проаналізовано вплив
адміністративно-правових механізмів, що забезпечують суспільну довіру поліції, на
ефективність службової діяльності Національної поліції в умовах реформаційних
процесів у правоохоронній системі держави. Обґрунтовано потребу обов’язкового
врахування громадської думки під час прийняття нормативно-правових актів, що

Ситуація в Україні і способи її вирішення в оцінюваннях поляків

Досліджено формування громадської думки у Польщі на тему ситуації в Україні від 2014 року. Зокрема, проаналізовано медійну інформацію як головний чинник впливу на громадську думку. Показано ступінь відповідності поглядів поляків образу ситуації в Україні, витвореному польською пресою.