диверсифікація діяльності

Ринок ІТ-послуг України: маркетингові стратегії суб’єктів

Враховуючи важливість ринку ІТ-послуг України з точки зору забезпечення сталого розвитку держави, впровадження новітніх технологічних рішень у діяльність суб’єктів господарювання, державних органів, у соціальній та військовій сферах, зростання величини експорту країни, досліджено основні тенденції його розвитку та маркетингові стратегії ІТ- компаній України.

УПРАВЛІННЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Простежено основні проблеми управління диверсифікаційною діяльністю на підприємстві та виокремлено рівні управління нею. Виділено фактори, що визначають ефективне управління й запропоновано інноваційний підхід в управлінні диверсифікаційною діяльністю підприємства.

ВИКОРИСТАННЯ FACEBOOK В МАРКЕТИНГОВИХ ЦІЛЯХ МСП ЯК СУЧАСНИЙ МЕТОД МАРКЕТИНГУ – РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ З ПОЛЬЩІ

Простежено основні проблеми управління диверсифікаційною діяльністю на підприємстві та виокремлено рівні управління нею. Виділено фактори, що визначають ефективне управління й запропоновано інноваційний підхід в управлінні диверсифікаційною діяльністю підприємства.