ВИКОРИСТАННЯ FACEBOOK В МАРКЕТИНГОВИХ ЦІЛЯХ МСП ЯК СУЧАСНИЙ МЕТОД МАРКЕТИНГУ – РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ З ПОЛЬЩІ

Автори: 
Michał Chmielecki

Akademy of Managment in Lodz, Poland 

Простежено основні проблеми управління диверсифікаційною діяльністю на підприємстві та виокремлено рівні управління нею. Виділено фактори, що визначають ефективне управління й запропоновано інноваційний підхід в управлінні диверсифікаційною діяльністю підприємства.

1. Barefoot D., Szabo J., (2010), Friends with benefits: a social media marketing handbook. San Francisco: No Starch, Press Inc. 
2. Comm, J. (2009). Twitter power: How to dominate your market one tweet at a time. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons. 
3. Hunt , T. (2009). The Whuffie factor: Using the power of social networks to build your business. New York: Crown Business. 
4. Palmer, A. Koenig-Lewis N., (2009), An experiential, social network-based approach to direct marketing, International Journal Of Direct Marketing, Vol.3. No. 3. 
5. Safko, L., & Brake, D. K. (2009). The social media bible: Tactics, tools & strategies for business success. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons. 
6. Weinberg, T. (2009). The new community rules: Marketing on the social web. Sebastopol, CA: O’Reilly Media, Inc.
7. Zarrella D. (2010). The social media marketing book. Sebastopol, CA: O’Reilly Media, Inc. 
8. Extract of Article 2 of the Annex of Recommendation 2003/361/EC. 
9. www.facebook.com. 
10. Malak P., Polskie firmy na platformach społecznościowych, retrieved from http://www.hbrp.pl/news.php?id=70. 
11. Universal McCann. (2009). Power to the people: Social media tracker wave 4. Retrieved from http://universalmccann. bitecp. com/wave4/Wave4. pdf