interactive learning

ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ НА ОСНОВІ AR-КОНСТРУК-ТОРІВ ТА ГЕЙМІФІКАЦІЇ ДЛЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ

У статті розглянуто інформаційну технологію створення інтерактивного навчального контенту та віртуальних турів на основі сучасних конструкторів доповненої реальності (AR). Мета дослідження – розроблення комплексного підходу до використання AR для підтримки навчання школярів і студентів, а також для організації інтерактивних онлайн-екскурсій та віртуальних турів. У роботі здійснено огляд і порівняльний аналіз популярних AR-платформ (Artivive, Assemblr, PlugXR, Onirix, Vuforia тощо) із оцінюванням їхнього функціоналу в безкоштовному режимі.

ВПРОВАДЖЕННЯ ВІДЕОРЕСУРСІВ У ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ХІМІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНЖЕНЕРІЯ В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ COVID-19

Розглянуто основні проблеми та труднощі, які виникли в навчальному процесі після запровадження карантинних заходів у період пандемії COVID-19. Описано найпоширеніші інтернет-платформи, які використовують викладачі під час проведення занять у форматі відеоконференц-зв’язку. Відмічено доцільність вдосконалення методів дистанційного навчання студентів. Зосереджено основну увагу на технологічних перевагах впровадження відеоресурсів у інтерактивне навчання студентів хіміко-технологічних спеціальностей, що зумовлено спеціалізацією авторів.

Використання інтерактивних дощок для підвищення ефективності організації навчального процесу

Розглянуто питання використання сучасних інформаційних технологій у системі вищої освіти. Проаналізовано види та технології виготовлення інтерактивних дощок, з'ясовано їхні переваги та недоліки, визначено найкращі з них для впровадження у навчальний процес.