інтерактивне навчання

ВПРОВАДЖЕННЯ ВІДЕОРЕСУРСІВ У ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ХІМІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНЖЕНЕРІЯ В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ COVID-19

Розглянуто основні проблеми та труднощі, які виникли в навчальному процесі після запровадження карантинних заходів у період пандемії COVID-19. Описано найпоширеніші інтернет-платформи, які використовують викладачі під час проведення занять у форматі відеоконференц-зв’язку. Відмічено доцільність вдосконалення методів дистанційного навчання студентів. Зосереджено основну увагу на технологічних перевагах впровадження відеоресурсів у інтерактивне навчання студентів хіміко-технологічних спеціальностей, що зумовлено спеціалізацією авторів.

Самостійна робота студентів Інституту архітектури як складова підготовки майбутніх фахівців

 

Розглянуто основні види самостійної навчальної й наукової роботи студентів, подано практичні рекомендації щодо її ширшого впровадження у навчальний процес з метою вироблення єдиного підходу викладачів до її організації та шляхи підвищення мотивації студентів до позааудиторного навчання. Визначено актуальність самостійної роботи студента, її форми і методи при запровадженні європейських норм і стандартів в освіті, що у кінцевому результаті сприятиме інтеграції студентства до загально-європейського інтелектуально-освітнього та науково-технічного простору.

Використання інтерактивних дощок для підвищення ефективності організації навчального процесу

Розглянуто питання використання сучасних інформаційних технологій у системі вищої освіти. Проаналізовано види та технології виготовлення інтерактивних дощок, з'ясовано їхні переваги та недоліки, визначено найкращі з них для впровадження у навчальний процес.