етичні норми

Moral and Ethical Aspects of Police Activity

Анотація. З’ясовано, що дотримання морально-етичних норм і стандартів у поліцейській діяльності відіграють значну роль для формування професійної культури поліцейського, розвитку внутрішнього імперативу службового обов’язку та повноцінної співпраці з громадянам на основі взаємодовіри. Дотримання етичних норм і стандартів поведінки дає можливість поліцейським працювати не тільки за вимогами букви закону, а й духу закону. 

Морально-етичні норми в юриспруденції

З’ясовано, що морально-етичні норми в юриспруденції знайшли відображення у від­по­відних Кодексах, Інструкціях, Правилах поведінки тощо, які спрямовані на забезпечення принципу людиноцентризму і сприяють становленню і розвитку морально зрілого фахівця з високими ціннісними орієнтирами у сфері реалізації професійних обов’язків та міжлюдській комунікації. Дотримання морально-етичних норм в юрис­пруденції є запорукою збереження стабільних професійних взаємовідносин в колективі правників і сприяє підтриманню позитивного іміджу правничої професії.

Етичні норми та свобода людини у праві: інтегративний аспект

З’ясовується особливість інтегративного аспекту етичних норм та свободи людини у праві обумовленого тим, що гармонія у праві проявляється через принцип координації дій між різними елементами і структурними підрозділами, які входять у суспільну систему, що дає можливість одержання етичних знань про принципи і норми з етичних кодексів, котрі є джерелами інформації про суспільні цінності.

СУЧАСНА ФОТОЖУРНАЛІСТИКА: ПРОБЛЕМИ, ВИКЛИКИ, ПЕРСПЕКТИВИ

Розглянуто роль і значення фотожурналістики в сучасних умовах, окреслено найважливіші проблеми та виклики, з якими стикаються фотожурналісти та редактори сучасних ЗМІ під час створення та оприлюднення візуального контенту. Здійснено спробу проаналізувати морально-етичні цінності у роботі фотокореспондентів та фоторепортерів, знайти ефективну модель роботи людини з фотокамерою чи будь-яким іншим знімальним пристроєм залежно від вимог власників та редакторів засобів масової інформації. Наголошено на об’єктивності/суб’єктивності візуального контенту в сучасних мас-медіа.