театр

ЯВИЩЕ ТЕАТРАЛЬНИХ ФОРУМІВ У СВІТІ

У статті досліджуються особливості архітектурного формування театральних форумів-виставок як важливого чинника розвитку театру в сучасному суспільстві. Театр є потужним виразником культури, і навіть під час війни в Україні відбувається відродження національної культури. Світовий досвід показує, що театральні форуми, як-от у Празі, Авіньйоні та Венеції є ключовими платформами для презентації театру й архітектури. Львів, із багатою театральною історією та архітектурною спадщиною від XI до XXI століття, досі не має власного міжнародного форуму.

ТЕАТРАЛЬНИЙ КОСТЮМ ЯК ФАКТОР АРХІТЕКТОНІКИ СЦЕНІЧНОГО ПРОСТОРУ. (НА ПРИКЛАДІ ДИЗАЙНУ КОСТЮМІВ ДО ВИСТАВИ «ПЕНЕЛОПІАДА»)

Дизайн костюмів Ендрю Настурціо та Алессі Урбані в театрі університету Райєрсона вніс інноваційний, креативний та унікальний підхід в побудову дії вистави і архітектури сценічного простору, де саме театральні костюми у виставі «Пенелопіада» стали фактором їх творення.

ДВА ПОГЛЯДИ НА ВІДНОВЛЕННЯ ІСТОРИЧНИХ БУДІВЕЛЬ І СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ТЕАТРАЛЬНОЇ ФУНКЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ АРХІТЕКТУРНОЇ РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ТЕХНІЧНОГО ОНОВЛЕННЯ НОВОГО ЗАКЛАДУ ВИКОНАВСЬКОЇ ШКОЛИ РАЙЄРСОНА, ТОРОНТО, 2015-2016, ТА ТЕАТРУ НА ПОДОЛІ, КИЇВ, УКРАЇНА, ВІДКР

В статті висвітлені ідеї архітектурної реконструкції та технічного оновлення нового приміщення Школи виконавських мистецтв для потреб у викладанні, виробництві та виконанні у знайденому просторі-підвалі Студентського навчального центру Університету Райєрсона з використанням сучасних мистецьких технологій та просторів для Київського Академічного Театру на Подолі, одного з провідних драматичних театрів в Україні, який отримав будинок із найсучаснішим ігровим майданчиком. Однак зовнішній вигляд і фасад театру викликали суттєві публічні суперечки.

АНАЛІЗ ЖАНРОВОЇ ПАЛІТРИ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Ф.КІЗЛЕРА

Мистецтво Кізлера не базувалося на теорії форми, кольору та засобів; його мистецтво не було політичним інструментом для коментування стану суспільства, і він не вважав його мистецтвом продуктом наукового процесу, результатом, який містив абсолютну істину. Він вважав, що його мистецтво відкриває істину, яку наука не може побачити, і ця правда є ключем до “стрижневого” існування. Він вважав, що на його процес і його ритуал напали оманливі вірування інших.

РОЗВИТОК АРХІТЕКТУРНО-ТЕАТРАЛЬНИХ ІДЕЙ Ф. КІЗЛЕРА В УКРАЇНІ Й У СВІТІ

Проаналізовано розвиток архітектурно-театральнихі дей Ф. Кізлера та їх ній влив на українську і світову архітектурна практику

МЕТАФОРИЧНЕ ВИРІШЕННЯ СЦЕНОГРАФІЇ ВИСТАВИ “ДРУЖИНА ІЗ СЕЛА” НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ МОТИВІВ “САДОВОЇ КІМНАТИ”, ПОПУЛЯРНОЇ В НЕОКЛАСИЧНІЙ АРХІТЕКТУРІ XVIII – ПОЧАТКУ XIX ст.

Розглянуто досвід використання мотивів архітектури “садовихкі мнат” XVIII–XIX ст. під час створення сценографії до вистави “Дружина із села” в Університеті Сан Дієго, 2010.

Культурно-мистецькі заклади Львова наприкінці XVIII–XIX століть та їхній вплив на розвиток міста

Проаналізовано діяльність культурно-мистецьких установ Львова, що з’явилися наприкінці XVIII і XIX століть та їхній вплив на соціально-економічний розвиток міста.