подія

Метод оцінювання та діагностування витрат на івент-менеджмент

У статті розвинено метод оцінювання і діагностування витрат на івент-менеджмент у вигляді матриці, яка враховує напрями управління івент-процесами суб’єктів господарювання (стратегічне управління івент-процесами; івент-менеджмент інтеграції, трансформації та змін; управління тімбілдинговими процесами; управління діловими заходами) з урахуванням фаз його формування та розвитку і передбачає для економістів та аналітиків можливість ідентифікувати ключові місця виникнення цих витрат у системі управління.

СУЧАСНІ МЕТОДИ ПОДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ В КОНТЕНТІ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ТЕЛЕКАНАЛІВ: ВІД ЛОНГРІДУ ДО ФІНІШИНГУ

У статті автором розглянуто проблеми, пов’язані з підвищенням актуальності телевізійних новинних програм в умовах гострої конкуренції між телебаченням та такими сучасними засобами масової комунікації, як: інформаційні стрічки новин, блоги, соціальні мережі, ютюб-канали, які в силу своїх технічних можливостей можуть забезпечити більш високу оперативність подачі контенту новин у порівнянні з традиційними телевізійними випусками.

Вітчизняний та зарубіжний досвід формування і розвитку івент-менеджменту

У статті досліджено вітчизняний та зарубіжний досвід щодо особливостей формування та розвитку івент-менеджменту та івент-індустрії загалом. Розглянуто особливості історичного ракурсу розвитку івент-менеджменту. Охарактеризовано стан світового ринку івент-індустрії та здійснено порівняльний аналіз із його станом на вітчизняних теренах. Досліджено зміни івент-індустрії під впливом COVID-19. Розглянуто основні проблеми івент-індустрії та проаналізовано перспективи подальшого розвитку івент-менеджменту в Україні.

Концептуальна модель побудови і використання івент- менеджменту в управлінні підприємством

Сформовано та досліджено концептуальну модель побудови і використання івент- менеджменту в управлінні підприємством. Розкрито сутність складових елементів моделі, здійснено їх опис. Розроблена концептуальна модель побудови і використання івент-менеджменту в управлінні підприємством дає змогу суб’єктам івент-менеджменту та керівникам підприємств ідентифікувати необхідне  ресурсне забезпечення,  цілі,  інструментарій, політику,  правила, процедури, індикатори, критерії тощо для ефективнішої реалізації івент-заходів.