магістральна вулиця

Зміна інтенсивності руху транспортних потоків у місцях проведення ремонтних робіт

Проблема вузьких місць на вулично-дорожній мережі є актуальною, особливо у містах з радіальною та радіально-кільцевою схемою, оскільки у разі їх виникнення на магістральних радіальних вулицях важко вибрати альтернативний маршрут руху через низьку пропускну здатність бічних проїздів. Одним із таких вузьких місць є ділянки виконання ремонтних робіт, коли через перекриття однієї вулиці об’їзд здійснюється паралельними шляхами, що збільшує навантаження на місцеві вулиці та проїзди. У роботі досліджено інтенсивності руху транспортних потоків у зонах виконання ремонтних робіт.

Мінімізація затримок громадського транспорту на магістральних вулицях з координованим рухом

У роботі наведено результати досліджень, за допомогою яких удосконалено метод мінімізації затримки громадського транспорту на перехрестях, де діє система координованого управління рухом. Такі транспортні дослідження проводились із одночасним застосуванням натурних вимірювань з вивчення показників транспортного потоку та імітаційного моделювання у PTV VISSIM для перевірки рівня ефективності роботи координованого управління та достовірності отриманих результаті.

Assessment of the noise level on arterial streets depending on traffic flow indicators

Інтенсивність транспортних потоків зростає кожного року та значно посилює свій вплив на екологічну ситуацію та природнє середовище міської території. В містах України зростання шумового забруднення є дуже актуальною проблемою, тому що це сприяє великому навантаженню на навколишнє середовище, у зв’язку із зростанням кількості автомобільного транспорту. Інтенсивність транспортних потоків і підвищення щільної забудови призводить до зростання рівня шуму. Аналітичні методи розрахунку визначення рівня транспортного шуму мають низку недоліків. Для оцінки рівня шуму на магістральних вулицях м.

Minimization of traffic delay in traffic flows with coordinated control

У роботі розглянуто методику та результати транспортних досліджень, проведених методом натурних вимірювань, з визначення основних показників транспортних потоків зі значною нерівномірністю руху на магістральній вулиці в умовах координованого управління. Використовуючи метод імітаційного моделювання, визначено часові параметри світлофорного регулювання, за яких досягається зменшення затримки руху у прямому за зустрічному транспортному потоці шляхом зміни тривалості дозвільного сигналу залежно від величини інтенсивності руху.

Обґрунтування критеріїв щодо облаштування відокремлених смуг руху для міського громадського транспорту

У роботі розглянуто методику та наведено результати дослідження показників транспортного потоку на магістральних вулицях, де діють різні режими надання пріоритету міському громадському транспорту. Закономірності зміни таких показників дозволяють визначити і диференціювати ділянки транспортної мережі за ефективністю обслуговування з метою впровадження різних регуляторних заходів, які б сприяли мінімізації затримки під час руху транспортного потоку.