traffic safety

Застосування методів визначення кореневих причин для підвищення безпеки пасажирів при посадці у моторвагонний рухомий склад

У статті розглянуто застосування методу Ішікави та методу “краватка-метелик” для встановлення корінних причин реального випадку травмування пасажира під час посадки у приміський поїзд, аналізу ефективності контрольних заходів (бар’єрів) та розроблення нових. Проблема підвищення безпеки пасажирів у приміському русі актуальна, незважаючи на загальну тенденцію зниження кількості залізнично-транспортних пригод на залізницях України.

Оцінювання коефіцієнта аварійності при перетині пішоходами залізничних колій

Об’єктом досліджень є залізничні пішохідні переходи, які являють собою спеціально облаштований пішохідний перехід на перетині залізничних колій, призначений для безпечного пересування пішоходів через залізничну інфраструктуру, зокрема за межами залізничного переїзду. У результаті аналізу статистичних досліджень встановлено, що за три квартали 2024 р. відсоток травматизму та аварій зі сторонніми особами, спричинених рухомим складом залізничного транспорту, який переміщався, підвищився на 12,7 % проти 2023 р.

Вплив гірських умов руху на функціональний стан водія автобуса

Забезпечення транспортного процесу потребує належної взаємодії всіх ланок системи “водій – автомобіль – дорога – середовище” та її підсистем. У цьому випадку водій часто виступає “слабкою” складовою системи, а його дії можуть призводити до зниження рівня безпеки учасників дорожнього руху. Треба зазначити, надійність роботи водія можуть розглядати як ймовірність його безвідмовного та безпомилкової роботи, а також як належний рівень функціонування його регуляторних механізмів.