Falsification

Falsification of Food Products in the Markets and Their Examination

Стаття присвячена дослідженню питань фальсифікації харчової продукції на ринках, су­дово-товарознавчим експертизам харчових товарів з ринків та перспективам змін у майбут­ньому. Окреслено види фальсифікації, приклади фальсифікації різних категорій продукції, а також методи виявлення фальсифікації під час перевірок. У звʼязку з тим, що ця проблема є глобально поширеною, вказано досвід й інших країн та проаналізовано їх законодавство, яке регулює питання фальсифікації, також проаналізовано нормативно-правові акти України, надано приклад судової практики щодо фальсифікації продукції.

МІЖНАРОДНИЙ ІМІДЖ УКРАЇНИ КРІЗЬ ПРИЗМУ РОСІЙСЬКОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПРОПАГАНДИ

Ця стаття присвячена визначенню та аналізу основних методів російської інформаційної пропаганди і дослідженню їх реального впливу на створення негативного іміджу України у міжнародному співтоваристві.

ВИЯВЛЕННЯ ФАЛЬСИФІКАЦІЇ ГОРІЛКИ МЕТОДОМ АДМІТАНСНОЇ СПЕКТРОСКОПІЇ

В роботі проаналізовано способу контролю якості горілки за електричними параметрами, зокрема діелектричною проникністю, питомою провідністю та компонентами імітансу. Також проаналізовано результати експериментальних досліджень окремих зразків спиртових розчинів та горілок різних марок імітансним методом (імпеданс на та адмітансна спектроскопія). На основі цього запропоновано способи виявлення фальсифікації горілчаних виробів методом адмітансної спектроскопії. Інформативним параметром вибрано реактивну компоненту адмітансу об’єкта контролю. Проаналізовано два види фальсифікації.