SEO-оптимізація

Ключові тенденції digital-маркетингу неприбуткових організацій у 2025 році

Досліджено стратегічне значення digital-маркетингу для неприбуткових організацій (НПО) у 2025 році. Проаналізовано ключові цифрові тренди, що впливають на ефективність залучення ресурсів, взаємодію з цільовою аудиторією та досягнення соціальної місії. Особливу увагу приділено практичному застосуванню штучного інтелекту, відеомаркетингу, SEO-оптимізації, мобільних комунікацій, Google Ad Grants та інфлюенсерстратегій. Підкреслено важливість забезпечення прозорості, етичного використання даних та розвитку онлайн-спільнот.

ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОРГАНІЧНОГО ТРАФІКУ E-COMMERCE ПЛАТФОРМ ЗАСОБАМИ ВЕЛИКИХ МОВНИХ МОДЕЛЕЙ

В роботі проведено дослідження впливу мовних моделей (LLM) на методи оптимізації SEO даних з метою підвищення кількості органічного трафіку електронних комерційних платформ. Проаналізовано можливості швидкої адаптації великих обсягів контенту до вимог пошукових алгоритмів через використання інструментів побудованих на основі LLM моделей.

Тенденції розвитку та конкурентна структура ринку целюлозно-паперової продукції україни

Встановлено, що на українському ринку целюлозно-паперової продукції функціонує велика кількість підприємств, які відчувають гострий дефіцит сировини. Тому підприємствам целюлозно-паперової промисловості необхідно збільшити кількість пунктів приймання макулатури та використовувати інноваційні технології з перероблення соломи для виробництва паперу.