освіта дорослих

Експериментальна перевірка ефективності системи формування цифрової компетентності педагога в умовах неформальної освіти

Анотація. У статті подано експериментальну перевірку ефективності системи формування цифрової компетентності педагога в умовах неформальної освіти, для якої використано комплекс методів дослідження: аналіз, синтез, порівняння та зіставлення; анкетування, опитування, самооцінювання та тестування; педагогічний експеримент; кутове перетворення Фішера.

ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ТА РОЗВИТКУ UNIVERSITY EXTENSION В АНГЛІЇ ТА США В КІНЦІ XIX - НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ

На межі XIX та XX століть світ зіткнувся з безпрецедентними змінами, зумовленими стрімким розвитком технологій, індустріалізації та зростаючою урбанізацією. Технологічний прогрес вплинув на всі сфери життя, зокрема на соціальну структуру, економіку та культуру. Мільйони людей переїжджали до міст у пошуках нової роботи, де були нові можливості для праці, проте стикалися викликами, пов'язаними з швидким індустріальним розвитком. Разом із цими змінами виникла потреба в нових формах освіти, які могли б задовольнити вимоги як окремих людей, так і цілих спільнот.