персоналізація

Використання CRM- і CDP-технологій для побудови ефективних клієнтоорієнтованих рішень у бізнесі

Досліджено роль та практичне застосування CRM-систем і платформ клієнтських даних CDP у формуванні клієнтоорієнтованих бізнес-стратегій в умовах цифрової трансформації та зростаючої конкуренції. Особливу увагу приділено структурним та функціональним відмінностям між CRM і CDP, а також потенціалу їх синергійної інтеграції. Наголошено, що CRM-системи орієнтовані насамперед на організацію та автоматизацію поточних взаємодій із клієнтами, управління процесами продажу та підвищення якості обслуговування завдяки використанню операційних даних.

Емоційний маркетинг: особливості та перспективи застосування в умовах війни в Україні

Процеси трансформації поведінки людей в умовах війни підсилили значущість нових підходів у комунікації, серед яких значну роль відіграє емоційний маркетинг. Маркетинг в сучасних реаліях вже не обмежується раціональними аргументами щодо товару, й акцент зміщується на створення глибокого емоційного зв’язку між брендом і споживачем.

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ І ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРІВ: АНАЛІЗ НОВИХ ДЕТЕРМІНАНТ

Стаття присвячена систематизації та аналізу нових факторів конкурентоспроможності, зумовлених впливом ШІ, а також розробці стратегічних рекомендацій для компаній, що прагнуть зміцнити свої ринкові позиції. Обґрунтовано, що традиційні фактори конкурентоспроможності, такі як ціна, якість і бренд, поступаються місцем новим детермінантам, зокрема, глибокій персоналізації, прогнозній аналітиці, автоматизації процесів та інтеграції у цифрові екосистеми.