Оцінка впливу реклами на роботу Нігерійського морського порту: приклад порту Апапа

https://doi.org/10.23939/tt2023.02.033
Надіслано: Вересень 20, 2023
Прийнято: Листопад 13, 2023
1
Nigeria Maritime University
2
Nigeria Maritime University
3
Federal University of Technology

У Нігерії реклама є проблемою в порту, оскільки спричиняє втрату та перенаправлення вантажів. Тому під час дослідження вивчали вплив реклами на експлуатаційні показники порту Апапа. Зокрема, було розповсюджено анкету для самостійного заповнення, щоб визначити ступінь рекламування надання послуг, заходів безпеки щодо надійності та якості роботи, крадіжок щодо безпеки результатів операцій, рекламування елементів, що впливають на експлуатаційну надійність, і рекламування діяльності щодо загальної продуктивності. Згідно із першою гіпотезою перевіряли, якою мірою реклама впливає на надання послуг порту Апапа. Результати показали, що рекламодавці та їхня діяльність впливають на надання послуг у порту Апапа зі значенням R – 0,826, значенням F 99-відсоткового ступеня свободи – 50,860, значенням T – 13,611 і розрахунковим значенням p – 0,001, що менше ніж 0,05 значення альфа в таблиці. Згідно із гіпотезою 2 перевіряли, якою мірою рекламні елементи впливають на експлуатаційну  надійність порту Апапа. Результати свідчать, що рекламні елементи знижують надійністьпродуктивності порту Aпaпa з кратним R – 0,861, значенням F 99-відсоткового ступеня свободи – 68,161, значенням T – 11,028 і розрахованим значенням p – 0,001, що менше ніж 0,05 значення альфа. Відповідно до гіпотези 3 перевірили, наскільки рекламна діяльність впливає на загальну продуктивність порту Апапа. Результати показали, що реклама вплинула на загальну продуктивність порту Apapa з кратним R – 0,831, значенням F для 99-відсоткового ступеня свободи – 53,030, значенням T – 14,387 і p-значенням – 0,001. Це менше ніж значення альфа 0,05. Результати підтверджують зв’язок між рекламою та продуктивністю роботи. Це означає, що чим більше рекламних заходів, тим більший ризик і можливість втрати вантажу. Крім того, результати виявили суттєвий зв’язок між рекламою та наданням послуг, заходами безпеки та експлуатаційною надійністю, убезпеченням від крадіжок та операцій, впливовими елементами реклами та операційною надійністю, а також рекламною діяльністю та загальною продуктивністю порту. У дослідженні зроблено висновок, що для припинення діяльності рекламувальників необхідно вжити різноманітних заходів безпеки. Загалом за результатами дослідження запропоновано викорінити рекламу, забезпечити належний моніторинг з боку співробітників служби безпеки щодо операційних результатів, таких як вантажні операції, надання державою легальних “чорних робіт” для рекламувальників і впровадження жорсткої політики проти рекламувальників і стосовно рекламної діяльності.

1. Marine insight. Retrieved from: https://www.marineinsight.com/. (in English).
2. Nwaogbe, O. R., Nwuzor, O. A., Onyema, H. K., Evans, C., & Eru, J. (2020). An evaluation of port operations performance in Nigeria: Case of Calabar free port. The International Journal Transport & Logistics, 20(48), 60-72 (in English).
3. Salawu, R. O., & Awolowo, O. (2009). The effect of capital structure on profitability: An empirical analysis of listed firms in Nigeria. The International Journal of Business and Finance Research, 3(2), 121-129. (in English).
4. Offiong, V. E., Awoyemi, O. K., Maduka, F. O., Ewa, E. E., & Onogbosele, C. I. (2015). An assessment of touting activities in selected urban motor parks in Ibadan metropolis. Journal of Environment and Earth Science, 5(9), 170-178. (in English).
5. Lazarus, O., & Ukpere, W. I. (2011). A strategic reposition of the maritime industry for economic recovery and sustainability: "The Cabotage Act". African Journal of Business Management, 5(14), 5658-5663. doi: 10.5897/AJBM10.1160 (in English).
6. Moseley, A. (2009). The Implementation of international maritime security instruments in Caricom States. The United Nations Nippon Foundation Fellowship Programme 2009-2010. Retrieved from: https://www.un.org/depts/los/nippon/unnff_programme_home/fellows_pages/f... (in English).
7. Ikumola, A.D, Okunola, R.A, Adegoke, N, & Imo, C.K. (2011). The role of social cognition in the developments of touts in Lagos state. Transportation corridors. Nigeria European Journal of social sciences, 25 (1), 114-127. (in English).
8. Okpara, E. E. (1988). The role of touts in passenger transport in Nigeria. The Journal of Modern African Studies, 26(2), 327-335. doi: 10.1017/S0022278X00010508 (in English).
https://doi.org/10.1017/S0022278X00010508
9. Assibey-Mensah, G. O. (2009). Ghana's construction industry and global competition: A research note. Journal of Black Studies, 39(6), 974-989. doi: 10.1177/0021934707306582 (in English).
https://doi.org/10.1177/0021934707306582
10. Adetiloye, K. A., Olokoyo, F. O., & Taiwo, J. N. (2016). Fraud prevention and internal control in the Nigerian banking system. International Journal of Economics and Financial Issues, 6(3), 1172-1179. (in English).
11. Offiong, V. E., Awoyemi, O. K., Maduka, F. O., Ewa, E. E & Onogbosele E.E. (2015). Hoodlums in boat jetties and motor parks. International Journal of Research Publication and Reviews, 2(10), 54-59. (in English).
12. Pius, A., Nwaogbe, O. R., Opeoluwa, O., & Guenane, I. (2017). An Investigation into the Effect of Airport Touting from the Passengers' Perspective: A Case of Nnamdi Azikiwe Airport Abuja. Transportation Research Procedia, 28, 69-78. doi: 10.1016/j.trpro.2017.12.170 (in English).
https://doi.org/10.1016/j.trpro.2017.12.170
13. Passengers raise the alarm over activities of touts at Abuja airport. Retrieved from: https://tribuneonlineng.com/passengers-raise-the-alarm-over-activities-o... (in English).
14. Wharf thieves return, break cargoes inside Nigerian ports. Retrieved from: https://tribuneonlineng.com/wharf-thieves-return-break-cargoes-inside-ni... (in English).
15. Emenike, G. C., & Baridoma, M. F. (2017). Assessment of Port's Security and Performance in Port Harcourt Seaports Complex, Port Harcourt, Rivers State, Nigeria (2005-2015). World Journal of Research and Review, 4(4), 24-28 (in English).
16. Fahim, P. B., Rezaei, J., Montreuil, B., & Tavasszy, L. (2022). Port performance evaluation and selection in the Physical Internet. Transport Policy, 124, 83-94. doi: 10.1016/j.tranpol.2021.07.013 (in English).
https://doi.org/10.1016/j.tranpol.2021.07.013
17. Nwaogbe, O. R., Muhammed, A.I., Omoke, V., Ojekunle, J.A., Evans, C. (2020). Overall service quality of Nigeria seaport: case of Nigeria hub port Apapa Port Complex, LASU Journal of transport: An International Journal of the School of Transport, 2(1), 48-77. (in English).