система управління контентом

Метод інтеграції та управління контентом мережі інформаційних ресурсів туризму згідно потреб кінцевого користувача

У роботі описано метод інтегрованого опрацювання неоднорідних інформаційних ресурсів Web-систем для їх інтеграції та подальшого управління, який ґрунтується на моделі подання даних як узгодженого поєднання значень, правил їх зображення, правил інтерпретації та структури. Сформульовано новий підхід застосування та впровадження бізнес-процесів для побудови таких Web-систем. Розроблено методи та програмні засоби опрацювання контенту та інформаційного ресурсу як етап життєвого циклу контенту в Web-системах.

Метод контент-аналізу текстової інформації інтернет-газети

Зроблено огляд концепції аналізу, видів аналізу, класифікації, проаналізовано методи здійснення та описано сучасну систему аналізу змісту. Для аналізу змісту сайту використано такі методи: аналіз змісту відвідувачів, аналіз необхідної кількості контенту, графічний аналіз контенту. Проаналізовано методи і засоби проектування, використано методи і технології графіків, що відображають логічну й фізичну модель системи. Визначено взаємодію об’єктів у системі, упорядкованих за часом їх виконання. Визначено основні функції системи, мету розвитку системи і використання цієї системи в майбутньому.

Розроблення методів та засобів побудови інтелектуальних систем опрацювання інформаційних ресурсів з використанням онтологічного підходу

Розглянуто питання розроблення методів та програмних засобів опрацювання інформаційних ресурсів. Розроблено формальний опис процесу опрацювання текстового контенту. Сформульовано новий підхід до застосування та впровадження бізнес-процесів.

Застосування методів інтернет-маркетингу для аналізу Web-ресурсів в межах регіону

Запропоновано методи аналізу контенту для інтернет-газети. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах аналізу контенту та спрощує технологію автоматизації управління контентом. Проаналізовано основні проблеми синтаксичного та семантичного аналізу контенту та функціональних сервісів управління контентом. Швидкий темп росту глобальних мереж та електронної контент-комерції сприяють спрощенню процесу публікації та модерації статей, у результаті чого запропоновано інтелектуальну систему прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань.

Аналітичні методи опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції

Розглянуто питання розроблення методів та програмних засобів опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції. Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів опрацювання комерційного контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та реалізувати підсистему управління комерційним контентом. Вдосконалена класифікація систем електронної контент-комерції.

Comprehensive method of commercial content support in the electronic business systems

Запропоновано модель життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації управління контентом. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом.

Застосування маркетингових методів для аналізу життєвого циклу комерційного web-контенту

The article proposed to model the commercial Web content lifecycle in electronic commerce systems. The model describes the processes of information processing resources in the electronic content commerce systems and automation technology simplifies the formation, management and implementation of content. The paper analyzes the main problems of ecommerce and content management services function. The methods of solving these problems are proposed.

Інтелектуальна система управління контентом сайтів електронного бізнесу

Problem of constructing of intelligent systems content management for e-business sites considered in the article. Web-sites content management characteristics were analyzed. Methods and tools of problem solving were proposed.

Особливості проектування та аналіз узагальненої архітектури систем електронної контент-комерції

In the given article content lifecycle model in electronic commerce systems is proposed. The model describes the processes of information resources processing in the electronic content commerce systems and simplifies the content automation management technology. In the paper the main problems of e-commerce and content function management services are analyzed.