Метод контент-аналізу текстової інформації інтернет-газети

Прийнято: Березень 28, 2017
1
Національний університет "Львівська політехніка", кафедра інформаційних систем та мереж
2
Воєнно-дипломатична академія імені Євгенія Березняка
3
Національний університет "Львівська політехніка", кафедра інформаційних систем та мереж
4
Національний університет "Львівська політехніка", кафедра інформаційних систем та мереж

Зроблено огляд концепції аналізу, видів аналізу, класифікації, проаналізовано методи здійснення та описано сучасну систему аналізу змісту. Для аналізу змісту сайту використано такі методи: аналіз змісту відвідувачів, аналіз необхідної кількості контенту, графічний аналіз контенту. Проаналізовано методи і засоби проектування, використано методи і технології графіків, що відображають логічну й фізичну модель системи. Визначено взаємодію об’єктів у системі, упорядкованих за часом їх виконання. Визначено основні функції системи, мету розвитку системи і використання цієї системи в майбутньому. Розроблено концептуальну модель системи, визначено вхідні, вихідні дані; описано їх вимоги до системи. Інтелектуальна інформаційна система аналізу змісту текстової інформації в електронному видавництві є потужним інструментом в управлінні та успішній діяльності будь-якої газети.

1. Берко А. Ю. Системи електронної контент-комерції: монографія / А. Ю. Берко, В. А. Висоцька, В. В. Пасічник. – Львів: Вид-во Нац. ун-ту “Львівська політехніка”, 2009. – 612 с.

2. Зміст методики “контент-аналіз” [Електронний ресурс] / Т. Хорошилова // Прикладна лінгвістика. – Режим доступу: http://studentstpl.ucoz.ru/publ/teorija_vozdejstvija/metodika_kontent_ analiza/ soderzhanie_ metodiki_kontent_analiz/12-1-0-116.

3. Математична лінґвістика. [Книга 1. Квантитативна лінґвістика]: навч. посібник / [В. В. Пасічник, Ю. М. Щербина, В. А. Висоцька, Т. В. Шестакевич] // Серія “Комп’ютинґ”. – Львів: “Новий світ -2000”, 2012. – 359 с.

4. Григорьев С. Проведение контентанализа [Електронний ресурс]: навч. посібник / С. Григорьев. – Режим доступу: http://www.psyfactor.org/lib/k-a2.htm.

5. Контент-аналіз як метод дослідження [Електронний ресурс] / О. Т. Манаєв // Псі-фактор. – Режим доступу: http://psyfactor.org/lib/content-analysis3.htm.

6. Береза А. Електронна комерція / А. Береза, І. Козак, Ф. Левченко. – К: КНЕУ, 2002. – 326 с.

7. Клифтон Б. Google Analytics: профессиональный анализ посещаемости веб-сайтов / Б. Клифтон. – М.: Вильямс, 2009. – 400 с.

8. Деревья решений: общие принципы работы [Електронний ресурс] / Акобир Шахиди. – Доступ: http://www.basegroup.ru/ library/ analysis/tree/description/.

9. Аналіз статистики: Методи багатовимірної статистики. – Режим доступу: http://christsocio.info/content/view/492/102/ – Назва з титул. екрану.

10. Іванов В. Ф. Контент-аналіз: Методологія і методика дослідження ЗМК: навч. посібник / В. Ф. Іванов;[наук. ред. А. З. Москаленко]. – К., 1994. – 112 с.

11. Основы моделирования и оценки електронных информационных потоков / [Д. Ландэ, В. Фурашев, С. Брайчевский, 19 О. Григорьев]. – К.: Інжиніринг, 2006. – 348 с.

12. Ландэ Д. Основы интеграции информационных потоков: монография / Д. Ландэ. – К. : Інжиніринг, 2006. – 240 с.

13. Поспелов Д. Ситуационное управление: теория и практика / Д. Поспелов. – М.: Наука. – 1986. – 288 с.

14. CM Lifecycle Poster / Content Management Professionals. – Retrieved 20 July 2010. – Access: http://www.cmprosold.org/ resources/poster/. – Title from the screen.

15. EMC. Content Management Interoperability Services. Appendices. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. – Hopkinton: EMC, 2008. – 17 p.

16. EMC. Content Management Interoperability Services. Part I. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. – Hopkinton: EMC, 2008. – 76 p.

17. EMC. Content Management Interoperability Services. Part II – REST protocol binding. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. – Hopkinton: EMC, 2008. – 79 p.

18. EMC. Content Management Interoperability Services. Part II – SOAP protocol binding. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. – Hopkinton: EMC, 2008. – 37 p.

19. Hackos J. Content Management for Dynamic Web Delivery / J. Hackos. – Hoboken: Wiley, 2002. – 432 p.

20. Halvorson K. Content Strategy for the Web / K. Halvorson. – Reading: New Riders Press, 2009. – 192 p.

21. McGovern G. Content Critical / G. McGovern, R. Norton. – Upper Saddle River: FT Press, 2001. – 256 p.

22. McKeever S. Understanding Web content management systems: evolution, lifecycle and market / S. McKeever // Industrial Management & Data Systems (MCB UP), 2003. – № 103 (9). – P. 686–692.

23. Nakano R. Web content management: a collaborative approach / R. Nakano. – Boston: Addison Wesley Professional, 2002. – 222 p.

24. Osgood C. The nature and measurement of meaning / C. Osgood // Psychological Bulletin, 49 (1952). – P. 197-237.

25. Papka R. On-line News Event Detection, Clustering, and Tracking: thesis for the degree doctor of philosophy / R. Papka. – Amherst: Massachusetts University, 1999. – 154 p.

26. Woods R. Defining a Model for Content / R. Woods. – 2010. – Access: http://www. contentmanager.net/magazine/article_785_defining_a_model_for_ content_governance.html. – Title from the screen.

27. Rockley A. Managing Enterprise Content: A Unified Content Strategy / A. Rockley. – Reading: New Riders Press, 2002. – 592 p.

28. Stone W. R. Plagiarism, Duplicate Publication and Duplicate Submission: They Are All Wrong! / W.R. Stone // IEEE Antennas and Propagation, 2003. – Vol. 45. – № 4. – P. 47–49.

29. Sullivan D. Invisible Web Gets Deeper / D. Sullivan // Search Engine Report. – 2002. – Access: http://searchenginewatch.com/sereport/article.php/2162871. – Title from the screen.

30. The Content Management Possibilities Poster [Electronic resource] / Metatorial Services, Inc. – Retrieved 20 July 2010. – Access mode: http://metatorial.com/pagea.asp? id=poster.

31. Methods based on ontologies for information resources processing : Monograph / [Vasyl Lytvyn, Victoria Vysotska, Lyubomyr Chyrun, Dmytro Dosyn] // LAP Lambert Academic Publishing. Saarbrücken, Germany. – ISBN-13: 978-3-659-89905-8, ISBN10: 3659899054, EAN: 9783659899058. – 2016. – 324 с.

32. Висоцька В. А. Методи і засоби опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції: автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук: 05.13.06 – інформаційні технології / Вікторія Анатоліївна Висоцька; Національний університет “Львівська політехніка”. – Львів, 2014. – 27 с.

33. Berko A. Features of information resources processing in electronic content commerce / Andriy Berko, Victoria Vysotska, Lyubomyr Chyrun // Applied Computer Science. ACS journal. – Vol. 10, Number 2. – Poland, 2014. – ISSN 2353-6977 (Online), ISSN 1895-3735 (Print). – P. 5–19 [Online].

34. Vysotska Victoria. Web Content Processing Method for Electronic Business Systems / Victoria Vysotska, Lyubomyr Chyrun // International Journal of Computers & Technology. – Vol 12, No 2. – December 2013. – P. 3211–3220. – ISSN 2277-3061.– [Online] http://cirworld.org/journals/index.php/ijct/article/view/3299. Impacr factor 1,532. (Index Copernicus, NASA ADS, DOAJ, Google Scholar, Eyesource, EBSCO, CiteSeer, UlrichWeb, ScientificCommons, ProQuest CSA Technology Research Database).

35. Висоцька В. А. Моделювання етапів життєвого циклу комерційного web-контенту / В. А. Висоцька, Л.Б Чирун, Л. В. Чирун // Інформаційні системи та мережі. Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – Львів, 2011. – № 715. – С. 69–87.

36. Висоцька, В. А. Особливості проектування та впровадження систем електронної комерції / В. А. Висоцька // Інформаційні системи та мережі. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – Львів, 2008. – № 631. – С. 55–84.

37. Vysotska V. Analysis and evaluation of risks in electronic commerce / V. Vysotska, I. Rishnyak, L. Chyrun // CAD Systems in Microelectronics, CADSM ’07, 9th International Conference. – The Experience of Designing and Applications of CAD Systems in Microelectronics. – Lviv, 24 February 2007. – P.332–333.