апропоновано методику вдосконалення виробничих аспектів туристичних послуг з врахуванням оцінки якості туристичної продукції.
The method of perfection of aspects of productions of tourist services taking into account the estimation of quality of tourist products is offered.
- Банько В.Г. Туристська логістика: Навч. посібник. – К.: Дакор, КНТ, 2008. – 204 с.
- Фомин В.Н. Квалиметрия. Управления качеством. Сертификация: Курс лекций. – М.: Ассоциация авторов и издателей «ТАНДЕМ»; Изд. «ТАНДЕМ», 2000. – 320 с.
- Затолкин В.М. Методы анализа качества продукции. – М.: Финансы и статистика, 1985. – 214 с.
- Вітлінський В.В. Моделювання економіки: Навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 2003. – 408 с.
- Крап Н., Юзевич В. Моделювання рекреаційної інфраструктури і туристичних послуг // Комп’ютерні науки та інформаційні технології. Вісник Нац. ун-ту «Львівська політехніка». – Львів, 2009. – № 650. – С. 108–114.
- Качанов С. Удосконалення діяльності з державного нагляду і контролю на основі підвищення якості нормативно-методичного забезпечення / С. Качанов // Вісник Хмельницького національного університету – 2009. – № 1. – С. 113–118.
- Математичне програмування: Навч. посібник / В.М. Дякон, Л.Є. Ковальов; за заг. ред. В.М. Міхайленка. – К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2007. – 497 с.
- Послуги в Україні. Туризм. Готелі. Харчування. Законодавство. Стандартизація. Класифікація.Сертифікація. Нормативні документи: Довідник (за заг. ред. В.Л. Іванова.– Львів: НІЦ «Леонорм», 1999. – 347 с.
- Шаповал М.І. Основи стандартизації, управління якістю і сертифікації: Підручник. – 3-тє вид., перероб. і доп. – К.: Європ. ун-т фінансів, інформсистем, менеджменту і бізнесу, 2000.