The paper emphasis on the importance of Informatics in shaping of students’ knowledge, skills and competences, which are required for the effective use of new information and communication technologies in teaching and learning (and later professional ) activities, daily life, it is singled out the features of the course “Informatics “and noted the practical results achieved in teaching the subject.
1. Головань М. С. Інформатична компетентність як об’єкт педагогічного дослідження / Головань М. С. // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. праць. – Харків: УІПА, 2007. – № 16. – С. 314–324.
2. Луговой А. В. Концепція уніфікації викладання інформатики для технічних, природничих і гуманітарних напрямів / А. В. Луговой, Н. В. Рилова, Т. В. Горлова, Н. Ю. Булгакова // Вісник КДПУ імені Михайла Остроградського. – 2010. – Вип. 1, Ч. 1. – С. 26–29.
3. Сейдаметова З. С. Навчальна дисципліна “Введення в спеціальність” і адаптація студентів першого курсу комп’ютерних спеціальностей // Проблеми освіти : наук.-метод. зб. – К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2007. – Вип. 50. – С. 66–70.
4. Кухарська Н. П. Інформатика та комп’ютерна техніка. Ч. І. Електронно-обчислювальні машини : навч. посібн. / [Н. П. Кухарська, Т. Є. Рак, Р. О. Григорчук та ін.]. – Львів: ЛДУ БЖД, 2011. – 120 с.
5. Рак Т. Є. Електронні таблиці Microsoft Excel. Практичні роботи / Т. Є. Рак, Н. П. Кухарська. – [Вид. 2-е випр. і доп.]. – Львів: ЛІПБ МНС України, 2006. – 37 с.
6. Окулов С. М. О понятии “когнитивная информатика” // Вестн. Вятского гос. гуманит. ун-та. Информатика. – Киров, 2003. – № 2. – С. 53–57.
7. Проблеми та перспективи розвитку забезпечення безпеки життєдіяльності: Зб. наук. праць міжнар. наук.-практ. конф. курс. і студ. – Л.: ЛДУ БЖД, 2013. – 266 с.