Оcобливості навчальної дисципліни “Інформатика”

1
Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Акцентовано увагу на значенні інформатики у формуванні в студентів бази знань, умінь і навичок, необхідних для кваліфікованого та ефективного використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-пізнавальній (а згодом професійній) діяльності, повсякденному житті; виокремлено особливості навчальної дисципліни “Інформатика” та зазначено практичні результати, досягнуті в процесі викладання цього предмета.

1. Головань М. С. Інформатична компетентність як об’єкт педагогічного дослідження / Головань М. С. // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. праць. – Харків: УІПА, 2007. – № 16. – С. 314–324.

2. Луговой А. В. Концепція уніфікації викладання інформатики для технічних, природничих і гуманітарних напрямів / А. В. Луговой, Н. В. Рилова, Т. В. Горлова, Н. Ю. Булгакова // Вісник КДПУ імені Михайла Остроградського. – 2010. – Вип. 1, Ч. 1. – С. 26–29.

3. Сейдаметова З. С. Навчальна дисципліна “Введення в спеціальність” і адаптація студентів першого курсу комп’ютерних спеціальностей // Проблеми освіти : наук.-метод. зб. – К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2007. – Вип. 50. – С. 66–70.

4. Кухарська Н. П. Інформатика та комп’ютерна техніка. Ч. І. Електронно-обчислювальні машини : навч. посібн. / [Н. П. Кухарська, Т. Є. Рак, Р. О. Григорчук та ін.]. – Львів: ЛДУ БЖД, 2011. – 120 с.

5. Рак Т. Є. Електронні таблиці Microsoft Excel. Практичні роботи / Т. Є. Рак, Н. П. Кухарська. – [Вид. 2-е випр. і доп.]. – Львів: ЛІПБ МНС України, 2006. – 37 с.

6. Окулов С. М. О понятии “когнитивная информатика” // Вестн. Вятского гос. гуманит. ун-та. Информатика. – Киров, 2003. – № 2. – С. 53–57.

7. Проблеми та перспективи розвитку забезпечення безпеки життєдіяльності: Зб. наук. праць міжнар. наук.-практ. конф. курс. і студ. – Л.: ЛДУ БЖД, 2013. – 266 с.