ІТ

Передумови гармонійного розвитку економіки України

Питання гармонійного розвитку стали предметом гострих дискусій та обговорень протягом кількох останніх десятиліть, основна увага яких зосереджується на важливості формування політик, процедур та цілей для імплементації ініціатив такого розвитку. Останнє уможливлюється за умови наявності передумов та потенціалу на макрорівні. З огляду на зазначене, актуалізується необхідність у дослідженні окресленої проблематики на вітчизняному просторі.

Інформаційна система формування персональних освітніх траєкторій в галузі ІТ

Проаналізовано рівень розвитку освітньої галузі на проміжному етапі середньої та вищої освіти. Запропоновано ідею створення своєрідної інтелектуальної рекомендаційної системи для побудови персональних освітніх траєкторій. Статистично справедливо вважати, що вибір майбутнього фаху залежить від різноманітних чинників, але в основу завжди покладено принаймні середній рівень успішності у відповідних предметних областях. Цей процес супроводжується ретельним аналізом особистих вподобань, майбутніх перспектив та соціально-комунікаційних елементів.

Розроблення архітектури інтелектуальної системи на основі інноваційних методів навчання студентів

Розглянуто віртуальну лабораторію комп’ютерних ігор під назвою SAUDAI – інноваційні методи навчання студентів ІТ-напрямів, що спонукають до самостійного вивчення матеріалу та породжують цікавість студентів до навчання та наукових досліджень.

Координація процесу тифлокоментування

Описано розроблення математичного забезпечення процесу тифлокоментування. Для цього використано теорію координації. Структура координаційної задачі полягає в отриманні глобального розв’язку задачі, який є результатом узгодження розв’язків підзадач між собою. Це є основним критерієм досягнення мети координації багаторівневої інформаційної системи.

Використання асоціативних правил для вироблення знань з побудови тифлокоментарів

Описано розроблення математичного забезпечення процесу тифлокоментування відеоконтенту за асоціативними правилами. Це дало змогу формалізувати побудову відеоконтенту для осіб з вадами зору.