маркетингові дослідження

Homeopathic medicine based on Carapichea Ipecacuanha for the treatment of alcoholism

Based on the results of the SWOT-analysis, the prospects and strategy for the development of a homeopathic medicinal product based on ipecacuanha are substantiated. It was found that there is only one domestic complex drug on the pharmaceutical market. It is shown that reduction of the cost and improvement of the quality of the starting material is possible with the use of biotechnological methods. Ultrasonic filtration is proposed to obtain the matrix tincture.

Важливість та інструментарій маркетингових досліджень при виході вітчизняних підприємств на міжнародні ринки

У статті визначено сутність терміна «маркетингові дослідження», описано процес маркетингових досліджень та наведено перелік основних видів досліджень. Автори узагальнили можливі способи використання інформаційних технологій для ведення маркетингових досліджень, зосередивши увагу на можливих впливах маркетингових досліджень на успішність виходу компаній на міжнародний ринок. На основі аналізування успішних історій використання маркетингових досліджень зроблено висновок про ефективність таких досліджень та наведено приклади результатів.

Новітні технології маркетингових досліджень та аналізу ринку

У наш час все актуальнішими для успішності підприємств стають маркетингові дослідження. Проведення маркетингових досліджень знижує ризик прийняття неправильних рішень під час аналізу та розроблення маркетингових стратегій, планування і контролю маркетингової діяльності.