популяризація

Рекомендаційний маркетинг: особливості й перспективи застосування

Маркетингова діяльність підприємств стає все важливішою складовою їх ефек- тивної діяльності, однак, із розвитком технологій традиційні способи просування това- рів поступово втрачають свою ефективність, адже більшість людей вже не довіряють рекламі.

НОВІ МЕТОДИ ЗБУТУ ЗМІ В ІНТЕРНЕТІ

У час гострої конкуренції на медіа-ринку інтернет-ЗМІ кожна редакція онлайнового медіа постійно шукає найкращий метод збуту свого інформаційного товару. Перед кожним редактором інтернет-ЗМІ постає питання: як найшвидше і найкраще доставити публікацію до аудиторії та спонукати прочитати, пристосовуючись до потреб кожного читача. Інструментів для просування медіа-продукту в інтернеті багато і щороку вони вдосконалюються і змінюються, а також з’являються нові.

Музейні академії

Розглянуто і проаналізовано процеси становлення освітнього потенціалу у сфері популяризації історико- культурної спадщини Національного музею народного мистецтва Гуцульщини та Покуття ім. Й. Кобринського. Подається концепція новітньої моделі науково-освітньої діяльності Музею як комплексного просвітницького і мистецького центру м. Коломиї. Для вирішення сучасних концептуальних проблем Музею закцентовано увагу на тісній співпраці з педагогами та фахівцями художньої культури та викладачами образотворчого мистецтва.

The management of cultural institutions and their image on the basis of the institutions of wrocław municipality

The essence of the problem in the present market environment is the adjustment of the cultural institution’s offer to modern culture audience – their requirements and tastes. In order to fulfil the difficult task of managing such institutions, the leaders need to constantly follow the missions of these institutions and – at the same time – manage them in a “marketoriented” way and consciously create their image. One of the responses to the present culture consumers’ trends in experiential marketing.

The use of social marketing to the promotion of energy-efficient construction

Energy-efficient buildings or passive in the coming years should become a standard in Poland and Europe. Energy-efficient buildings are generally more expensive than traditional, so there are some psychological barriers before making a decision on their implementation. Despite a significant increase in awareness of investors in this area it is essential to disseminate knowledge about the need and benefits coming from the use of such solutions.