роздрібна торгівля

Інтеграція роздрібної торгівлі України в умови сталого розвитку

Проведено дослідження проблем сталого розвитку, що випливають із концепції досягнення збалансованого поєднання економічного зростання, соціального прогресу та охорони довкілля на прикладі сучасного розвитку роздрібної торгівлі. Встановлено, що модель лінійної економіки, яка базується на парадигмі домінування споживання, призвела до виснаження природних ресурсів, забруднення довкілля та зміни клімату і не відповідає сучасним запитам суспільства через свої негативні соціально-економічні ефекти.

Маркетингова діяльність підприємств на ринку експрес-доставки України

Встановлено, що основними факторами, які сприяли зростанню попиту на послуги експрес-доставки в Україні, є збільшення користувачів Інтернету, зменшення вільного часу українців, прагнення його оптимізувати, зростання обсягів роздрібної торгівлі. Проаналізовано вплив війни на роботу деяких вітчизняних служб та сервісів доставки - служби доставки їжі Bolt Food, сервісів Glovo, Liki24, служби доставки "Нова Пошта" та Meest Express. У статті подано особливості інструментарію комплексу маркетингу компаній у сфері послуг.

Ринок непродовольчих товарів в Україні: тенденції розвитку в умовах кризи

Досліджено стан та тенденції розвитку ринку непродовольчих товарів в Україні. Представлено результати маркетингових досліджень потреб і поведінки покупців на даному ринку. До основних тенденцій розвитку торговельних мереж віднесено: активізація онлайн торгівлі під впливом зростання темпів e-commerce; орієнтування на безпеку та зручність обслуговування в offline торгівлі; розширення каналів комунікації з покупцями; переосмислення вартості ведення бізнесу та перехід до агресивних методів конкурентної боротьби; збільшення частки в товарообороті ритейлерів власних торгових марок.

УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ ПІДПРИЄМСТВ ОПТОВОЇ ТА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

В умовах стрімких змін в економічному та інституційному середовищі комерційної економічної діяльності оновлюється необхідність забезпечення динамічної конкурентоспроможності підприємств торгівлі. У постійному дисбалансі ринкових умов керівництво торговельних підприємств потребує достатньої інформації про стан як внутрішніх факторів, так і навколишнього середовища.