ринкова частка

Роль інтеграційних стратегій у розширенні бізнесу та створенні ланцюгів вартості

У статті досліджується сутність та види інтеграційних стратегій, що використовуються підприємствами для досягнення конкурентних переваг з метою розширення бізнесу та збільшення ринкової частки. З точки зору теоретичного аналізу, розглянуто та систематизовано основні характеристики вертикальної, горизонтальної та конгломератної інтеграції. Особлива увага приділяється перевагам і недолікам означених інтеграційних стратегій, а також сучасним умовам, які спонукають компанії до прийняття рішень про інтеграцію.

ОЦІНКА ВИРОБНИЧОГО ТА ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РИНКУ ЦУКРУ

Розглянуто сучасний стан та тенденції розвитку ринку цукру в Україні та світі. Проаналізовано економічну кон’юнктуру ринку цукру, зокрема аналіз пропозиції та попиту на цукор в окремих країнах світу. Окреслено динаміку розвитку сектора виробництва цукрових буряків - основної сировини для виробництва цукру в Україні. Ідентифіковано ключові проблеми розвитку бурякоцукрового виробництва в Україні, до яких належить неврегульованість питань щодо виробництва і реалізації цукру в Україні, скорочення матеріально-технічного забезпечення бурякосіючих господарств і цукрових зaводів.