Конкурентоспроможність послуг як чинник стратегічного розвитку підприємства у міжнародному середовищі

2025;
: cc. 184 - 190
1
Національний університет «Львівська політехніка»
2
Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра зовнішньоекономічної та митної діяльності

Досліджено проблему оцінювання та підвищення конкурентоспроможності підприємства у сфері зовнішньоекономічної діяльності. Визначено основні методики оцінки, включаючи диференціальний, комплексний та змішаний підходи, а також роль експертних оцінок і вибору бази порівняння. Сформовано модель інтегральної оцінки конкурентоспроможності та надано рекомендації щодо покращення позицій підприємства на ринку через використання внутрішніх і зовнішніх конкурентних переваг.

  1. Августин Р. Р., Демків І. О., Трепет Н. М. Аналізування та ідентифікація шляхів удосконалення конкурентної стратегії підприємства в умовах цифровізації. Бізнес Інформ. 2024. №9. C. 555–555. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-9-555-555.
  2. Дементьєв, О., & Калінкін, А. (2024). Управління потенціалом конкурентоспроможності підприємства у глобальному середовищі. Економіка та суспільство, (65). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-65-115.