SWOT-аналіз

Формування національного бренду України в міжнародній діяльності

У статті розглядається вплив національного бренду України на формування іміджу вітчизняних підприємств на міжнародній арені. Стаття базується на аналізі наукових досліджень, статистичних даних та інформації про позиції України в міжнародних рейтингах. Виокремлено критерії формування національного бренду України.

Специфіка розвитку ринку Big Data для потреб відновлення економіки україни в поствоєнний період

Досліджено особливості та перспективи розвитку світового ринку Big Data до та під час війни. Ідентифіковано джерела витоку даних на ринку Big Data, виявлено вплив міжнародних інституцій на протидію кібератакам в умовах збурень. Сформовано напрями адаптації українського кіберпростору до функціонування в умовах війни, розроблено рекомендації щодо напрямів імплементації технологій Big Data після війни для забезпечення економічного зростання на прикладі воєнно-промислового комплексу.

Стратегія розвитку екологічного інвестування в Україні

З’ясовано сутність поняття «стратегія», а саме: стратегія – це послідовність дій і рішень, які здійснює організатор процесу, які ведуть до розроблення специфічної стратегії (наприклад, розвитку), призначених для того, щоб допомогти йому досягти своїх цілей та місії. Запропоновано визначення екологічних («зелених») інвестицій. Розроблено перелік заходів цільової програми розвитку екологічного інвестування в країні, які можуть передбачати залучення капітальних вкладень на усіх стадіях виробництва продукції.

ФОРМУВАННЯ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИХ ВІДНОСИН НА РИНКУ ОВОЧІВ ТА ФРУКТІВ

Метою статті є узагальнення наявних теоретико-методологічних положень та формування комплексу концептуальних засад щодо становлення державної політики забезпечення розвитку аграрного сектора шляхом перегляду політики експорту овочів та фруктів в умовах глобалізації та посилення міжнародної конкуренції. Здійснивши SWOT-аналіз визначено внутрішні та зовнішні переваги аграрних підприємств. Запропоновано стратегічні напрями подальшого розвитку експортної політики овочів та фруктів.